Gå til innhold

Hvorfor har Pussi kattemat bytta navn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå heter det Latz, av alle ting. Er det fordi Pussi høres dirty ut tror dere? 

Anonymkode: 01107...2df

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå heter det Latz, av alle ting. Er det fordi Pussi høres dirty ut tror dere? 

Samme lurte jeg på 😜 Tror det er fordi det hørtes litt dirty ut, tenkte på det før også, at navnet kanskje var litt uheldig ☺️

Anonymkode: e5930...9a0

Skrevet

Sikkert fordi maten har dårlig rykte på grunn av dårlig kvalitet. Så de prøver å selge dritten under et annet navn. Slik at nye folk skal prøve det og finn ut at maten er helsefarlig. Om 10 år så bytter de nok igjen.

Anonymkode: 74441...664

• Liker 3
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi maten har dårlig rykte på grunn av dårlig kvalitet. Så de prøver å selge dritten under et annet navn. Slik at nye folk skal prøve det og finn ut at maten er helsefarlig. Om 10 år så bytter de nok igjen.

Det har jeg og merka! Ene katta mi fikk sprutsjuttu langt oppetter veggen etter å ha fått i seg Pussi-mat :( 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det har jeg og merka! Ene katta mi fikk sprutsjuttu langt oppetter veggen etter å ha fått i seg Pussi-mat :( 

Det verste er nok stor fare for urinstein hos kasterte hannkatter. Da er dette fòret farlig, whiskas er enda farligere. 

Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pussi våtfor kom faktisk på tredje plass i test på beste kattemat. Så da er du en som unødvendig bidrar til at de har dårlig rykte på seg. Men det er gjerne det dårlige stempelet de vil ha bort ved å bytte navn. Mine katter elsker dette våtfor av billigmerker. 

https://www.tv2.no/a/9380707/

• Liker 1
Skrevet
På 14.10.2018 den 17.50, AnonymBruker skrev:

Ja for det kan jo ikke ha noe med at det var et for den ikke var vandt til 

Anonymkode: 109d1...0c6

• Liker 1
Skrevet

I dyrebutikken jeg jobber i har vi et merke som heter pussy deluxe :fnise:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...