Tussi2018 Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hei 😊 Jeg har aldri tatt graviditetstest før så jeg trenger litt tips. Det finnes vel egne tester som er bedre dersom man tester tidlig? Imorgen er det gått 28 dager fra forrige mens, men etter pilleslutt har syklusen vært varierende. Helt opp mot 50 dager. Kan jeg likevel teste i uken som kommer? Spørsmålet er da hvilke graviditetstest som er best å bruke? Må kunne kjøpes på apotek eller butikk. Takker på forhånd for svar 😊
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Kan du ikke bestille på nett? Isåfall ville jeg bestilt fra billige-tester.no noen graviditetstester er beregnet på tidlig testing, men jeg ville styrt unna RFSU som de selger i matbutikken. (Ofte skyggestreker) eller gå inn på apoteket å se😊 Anonymkode: 1c0d2...5ac
Tussi2018 Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2018 Jo, jeg tenkte å gjøre det i tillegg. men jeg har lyst å teste i uken som kommer og da rekker jeg ikke å motta noe i posten innen den tid. Takk for tips
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Alt unntatt rfsu 😅 Anonymkode: 9e3fa...4e6
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 42 minutter siden, Tussi2018 skrev: Jo, jeg tenkte å gjøre det i tillegg. men jeg har lyst å teste i uken som kommer og da rekker jeg ikke å motta noe i posten innen den tid. Takk for tips Da ville jeg gått innom apoteket☺️ Det står på pakkene når du kan teste👍🏻😊 Anonymkode: 1c0d2...5ac
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Komplett apotek har ofte tilbud på Clearblue tidlig og Make Sure tidlig. Disse har jeg god erfaring med. Anonymkode: ddc21...e39
Frostrose Skrevet 17. oktober 2018 #7 Skrevet 17. oktober 2018 Har Frode erfaringer med ebay sine. Jeg har aldri hatt skygger eller lignende på dem. De var også positive noen dager før det slo ut på clearblue digital.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå