Gå til innhold

Barn med plate /bøyle...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har det? Her har vi problemer med det nå. Min datter på snart 7 år har fått plate hos tannlegen. Tannlegen vil at den skal brukes stort sett hele døgnet. Problemet er at min datter takler ikke å ha den i. Hun klarer ikke å svelge spyttet sitt og nekter nå å bruke den😝 noen med erfaringer ? 

Anonymkode: a0cb2...a36

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En av eldstemanns venner hadde det. Han syntes det var vanskelig slik din datter gjør, men det er verst i begynnelsen og så blir de vant til det etterhvert. De klarte å gjennomføre bruken slik tannlegen hadde foreskrevet og han ble premiert med at det rettet seg raskere enn de trodde (visstnok var den antatt behandlingstiden inkludert det at mange ikke bruker den så mye som de burde) og ble derfor kvitt platen lenge før estimert tid. Jeg tenker at dette er noe som er udiskuterbart på linje med medisinering, tannpuss o.l., det må bare gjøres. Derimot hadde jeg vært veldig på tilbudssiden i forhold til mat hun klarer å få ned samt at hun selvfølgelig ville fått en fin premie når det er gjennomført. :) 

• Liker 1
Skrevet

De venner seg til den mer de brukere den, fortere går det. Dette er noe de MÅ. Ikke valgfritt. Men man kan ta den ut når man spiser.

Anonymkode: ddd67...d1f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...