Kajais Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg skal reise til kjæresten i helga og han har bursdag. Har kjupt Levis tskjorte og små sjokoladehjerter. Jeg skal reise til Trondheim og skal reise med håndbagasje. Noen som vet om jeg kan pakke inn sjokolade?
FrøkenHappy Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Selvfølgelig kan du det du kan bare ikke ha noe flytende i beholdere som rommer mer enn 100ml.
Måbarefåsiat... Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 Du kan risikere å måtte pakke den ut. En kollega av meg skulle ta med julegaver til familien for meg og alt måtte pakkes ut eller sendes.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #4 Skrevet 15. oktober 2018 15 timer siden, Måbarefåsiat... skrev: Du kan risikere å måtte pakke den ut. En kollega av meg skulle ta med julegaver til familien for meg og alt måtte pakkes ut eller sendes. Da var det ting i de gavene som måtte sjekkes grundigere. Det lønner seg å sende gaver og ikke ha de i håndbagasjen. Jeg har flere ganger måtte be passasjer åpne gaver som er til de selv fordi vi ikke kan se nøye nok før gaven er åpnet. Veldig synd for de som har hentet julegaver men må åpne de i sikkerhetskontrollen på Gardermoen. Anonymkode: b6e53...6c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå