AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hei, typen min spurte om jeg ikke kunne stikke fingern i rompa hans sist vi hadde sex, men jeg turte ikke og lo det bare bort fordi jeg egentlig aldri har gjort det før. Noen som har noen gode tips? Hvor langt inn må fingeren, og hva skal jeg gjøre med fingeren når den først er der inne? Hvilken finger er best å bruke? Noen som bruker hansker?! Hva gjør dere med fingeren når den er ute i dagslys igjen? Anonymkode: 69033...f16 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Haha Rensligst med hansker da Fingeren skal ikke så langt inn, 4-5cm inn holder til prostataen. Om du har hanske på er det bare å kaste den, hvis ikke er det å tørke av og ta litt antibac elns på? Husk lube da 😄 Anonymkode: f8f51...4bc
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 4-5 cm inn ligger prostata, i retning mot penis. Jeg bruker som regel langefingeren, veksler mellom å stryke prostata med «kom her» bevegelse og å bruke litt ulikt trykk og rytme. Står mye om dette på nettet hvis du googler. Lover deg at han kommer til å elske det. Min begynner å skjelve i hele kroppen når jeg gjør det på han. Bare husk å klipp negler og bruk helst glidemiddel. Er han renslig av seg trenger du ikke bekymre deg for hvor du skal gjøre av hånden etterpå, men vil anbefale at du vasker hendene godt når dere er ferdig uansett. Anonymkode: c67bf...763 1
visp Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Hadde blitt ganske avtent om en type hadde dratt fram hansker, så vil ikke anbefale deg å gjøre det! 1
SlemUlv Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Snakk med typen din. Vi bruker hansker. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Hei, typen min spurte om jeg ikke kunne stikke fingern i rompa hans sist vi hadde sex, men jeg turte ikke og lo det bare bort fordi jeg egentlig aldri har gjort det før. Noen som har noen gode tips? Hvor langt inn må fingeren, og hva skal jeg gjøre med fingeren når den først er der inne? Hvilken finger er best å bruke? Noen som bruker hansker?! Hva gjør dere med fingeren når den er ute i dagslys igjen? Anonymkode: 69033...f16 Kapper den av. Anonymkode: 6b95d...d28 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Takk for råd! Tenker selv at det kan virke litt frekt å finne fram hansker, med mindre han kommer med forslaget selv. Anonymkode: 69033...f16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå