Gå til innhold

Bukse som farger av?? Levi's

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt Levi's bukse i over et år nå, men kun i svart. Veldig fornøyd med de, så bestemte meg for å kjøpe i dongri-farge. Men da jeg begynte å bruke den så farga den av og ødela undertøyet og sokkene mine. Så da vaska jeg den i vaskemaskin, først på maskinens mildeste program. Etter det fortsatte den å farge av, så jeg vaska den flere ganger. Men det hjalp ikke, den farga fortsatt av. Så nå har jeg til sammen vasket den 4 ganger på mildt program, for så å forsøke 2 ganger på 40 grader, en gang uten sentrifugering og en gang med. Den farger fortsatt av!! 

Er dette normalt?! Hva bør jeg gjøre? Har allerede vært på butikken og klaget, men de sier jeg bare må vaske den igjen....

Anonymkode: a6dde...3a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Skrevet

Jeg fikk beskjed om å ha 1 ss salt i den ene lomma når jeg vasker buksa. Edikk binder også fargen 

Anonymkode: 30b0c...def

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg fikk beskjed om å ha 1 ss salt i den ene lomma når jeg vasker buksa. Edikk binder også fargen 

Dette fikk jeg også vite da jeg kjøpte noen nye Lee bukser for noen år tilbake. Fikk også vite at jeans sjeldent skal vaskes. Du kan putte de i frysen for å drepe bakterier og tørke av flekker med en klut. Dette vil også gjøre at fargen og buksene varer lenger. 

Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men salt og eddik ødelegger jo maskina.. blir rust

Skrevet
5 timer siden, Lalala123 skrev:

Dette fikk jeg også vite da jeg kjøpte noen nye Lee bukser for noen år tilbake. Fikk også vite at jeans sjeldent skal vaskes. Du kan putte de i frysen for å drepe bakterier og tørke av flekker med en klut. Dette vil også gjøre at fargen og buksene varer lenger. 

Men de farga jo av FØR jeg hadde vaska buksa. 

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men de farga jo av FØR jeg hadde vaska buksa. 

Det er jo 2 års reklamasjonstid på klær og sko, så du kan jo ta den med til butikken igjen og reklamere på den.

Skrevet
6 minutter siden, Lalala123 skrev:

Det er jo 2 års reklamasjonstid på klær og sko, så du kan jo ta den med til butikken igjen og reklamere på den.

Les HI igjen 

Skrevet

De vil ikke ta imot reklamasjon sier de, med begrunnelse "det hjelper jo ikke å få ny bukse, for da gjelder jo samme problemet på den nye buksa også". Veldig dårlig argumentasjon egentlig, sant? 

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Les HI igjen 

Det står ikke noe der om at du krevde å reklamere på den. Jeg ville gjort det og hvis de avviser, så krev å få snakke med daglig leder.

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil ikke ta imot reklamasjon sier de, med begrunnelse "det hjelper jo ikke å få ny bukse, for da gjelder jo samme problemet på den nye buksa også". Veldig dårlig argumentasjon egentlig, sant? 

Ja, det var dårlig. Det må jo være en fabrikkfeil med den e.l den skal jo ikke farge av på klærne dine. Ville stått på ditt og forlangt at de gjør noe med det, siden undertøyet ditt ble ødelagt også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...