Gå til innhold

Rompa hennes...

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest hilde18

Ei jente i klassen min får utrolig mye komplimenter for rompa si. Hun er ganske slank og synes rompa er litt for stor selv, det gjør jeg også. Men gutta liker det tydligvis!

Av gutter hun ikke kjenner blir hun gjerne omtalt som "hu med den fine rompa".

Jeg hadde blitt fornærmet hvis noen hadde omtalt meg slik. Det virker jo som at de synes rompa er det eneste pene på henne...

Hun ligner litt på Kirsten Dunst, søt, men under middels pen synes nå jeg.

Så gutter, synes dere store romper på ganske små jenter er bra?

Hvorfor det? :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SteinarB

En "riktig" jenterompe framhver det kvinnelige og feminine, som vi menn/gutter tenner på.

Men det skal jo være litt proporsjoner på rompa i forhold til resten av kroppen. Men heller en "stor" rompe enn en smal. Den skal ikke bare være litt bred, men den skal også være litt rund, og stå litt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Og Kirsten Dunst er under middels pen?!!?

Du høres ganske misunnelig ut synes jeg... Alle jenter tar vel som en skikkelig kompliment å bli omtalt som "hun med den fine rumpa"? Gutter bryr seg ikke om rompa hvis de synes resten av jenta er mindre pen, tror jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørnsdatter

Litt for stor? For stor for hva da? Når noe er "litt for stort", så er det som regel bare en negativ måte å si at det utmerker seg på - og ei rompe som utmerker seg kan absolutt være positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Ei jente i klassen min får utrolig mye komplimenter for rompa si. Hun er ganske slank og synes rompa er litt for stor selv, det gjør jeg også. Men gutta liker det tydligvis!

Av gutter hun ikke kjenner blir hun gjerne omtalt som "hu med den fine rompa".

Jeg hadde blitt fornærmet hvis noen hadde omtalt meg slik. Det virker jo som at de synes rompa er det eneste pene på henne...

Hun ligner litt på Kirsten Dunst, søt, men under middels pen synes nå jeg.

Så gutter, synes dere store romper på ganske små jenter er bra?

Hvorfor det? :-?

Lukter sterk missunnelse lang vei !!! :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Kirsten Dunst er under middels pen?!!?

Du høres ganske misunnelig ut synes jeg... Alle jenter tar vel som en skikkelig kompliment å bli omtalt som "hun med den fine rumpa"? quote]

Jepper's..Enig med gjesten her jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest TomKrus

Et midje/hofte-forhold på 0.7 er det som oftest regnes som mest attraktivt, nogenlunde uavhengig av kultur (med andre ord er dette biologisk betingent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt sånn "hu med rompa", nettopp fordi den er litt bred og rund, ordentlig kvinne-rompe. Synes det er helt greit, og gutta må gjerne se, det er skikelig opphissende :sjarmor: men rompa mi får du aldri :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En kvinnerumpe kan gjerne være litt rund og god.... men den må jo stå til resten av kroppen.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde blitt fornærmet hvis noen hadde omtalt meg slik.

fint du ikke blir omtalt på den måten da :roll:

syns om andre her inne at du høres missunelig ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

tydeligvis at guttene i klassen er litt mer moden en du. om noen år så blir du nok se litt annerledes på kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bruker hun gotiske korsett? Rumper blir finest da! Runde! :) Videre er også gotisk stil det mest sexy som fins, dette vet jeg da jeg ser slik ut hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest seroxata
Bruker hun gotiske korsett? Rumper blir finest da! Runde! :) Videre er også gotisk stil det mest sexy som fins' date=' dette vet jeg da jeg ser slik ut hver dag.[/quote']

du er søt du :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nattsol
Bruker hun gotiske korsett? Rumper blir finest da! Runde! :) Videre er også gotisk stil det mest sexy som fins' date=' dette vet jeg da jeg ser slik ut hver dag.[/quote']

Gotisk korsett? Gotherne har vel ikke akkurat enerett på korsetter?

Forøvrig kommer det vel an på eksisterende kroppsform om man får rund ræv av det eller ei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...