AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Del Skrevet 14. oktober 2018 Jeg var på apoteket, antok at de kanskje hadde 10pk eller lignende for en billig penge. Men ett eneste glass kostet 26kr... Fås slike glass på rema, prix etc? Anonymkode: 772da...219 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Del Skrevet 14. oktober 2018 Det tviler jeg på. Men jeg fikk gratis på legekontoret 🙂 Anonymkode: 9fa47...465 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ablaze Skrevet 14. oktober 2018 #3 Del Skrevet 14. oktober 2018 Tror ikke det. Men glasset må ikke være sterilt, så du kan bruke syltetøyglass o.l. Og vaske/koke det først Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 14. oktober 2018 #4 Del Skrevet 14. oktober 2018 Jeg bestilte fra 123apotek.no, kosta 7 kroner pr stk, og gratis frakt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14. oktober 2018 #5 Del Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg var på apoteket, antok at de kanskje hadde 10pk eller lignende for en billig penge. Men ett eneste glass kostet 26kr... Fås slike glass på rema, prix etc? Anonymkode: 772da...219 Det var det verste.... da jeg var i planleggingsfasen for barn og senere småbarnsmor med baby, kostet de urinprøveglassene på apoteket 3 kroner stk! Ja, TRE kroner! Helt vilt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Del Skrevet 14. oktober 2018 Fikk gratis glass både av lege og jordmor! Anonymkode: e174f...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #7 Del Skrevet 14. oktober 2018 6 timer siden, ablaze skrev: Tror ikke det. Men glasset må ikke være sterilt, så du kan bruke syltetøyglass o.l. Og vaske/koke det først Ikke gjør det, bare ikke gjør det. Det er ikke så reint som du tror, det kan gi feilutslag. Bestill billig på nett eller spander på deg det det koster. Anonymkode: a8215...7e1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #8 Del Skrevet 15. oktober 2018 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det, bare ikke gjør det. Det er ikke så reint som du tror, det kan gi feilutslag. Bestill billig på nett eller spander på deg det det koster. Anonymkode: a8215...7e1 Jeg har gjort dette i alle år. Lite syltetøyglass som jeg har kjørt i oppvaskmaskinen rett og slett. Aldri fått feilutslag på noe som helst. Er da måte på hvor mye unødvendig ekstra plastsøppel man skal produsere. Anonymkode: b84d7...236 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #9 Del Skrevet 15. oktober 2018 Jordmor spurte sist om jeg ville ha det tilbake og bruke igjen, visste ikke at man kunne koke de. Så da holder ett glass hele graviditeten! Anonymkode: de93b...0ef 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #10 Del Skrevet 15. oktober 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ikke gjør det, bare ikke gjør det. Det er ikke så reint som du tror, det kan gi feilutslag. Bestill billig på nett eller spander på deg det det koster. Anonymkode: a8215...7e1 Er selvfølgelig ikke nok å bare skylle i litt vann, før man bruker det! Det burde jo KOKES ganske lenge, både kopp og lokk... Anonymkode: 5a0cb...dd9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 15. oktober 2018 #11 Del Skrevet 15. oktober 2018 Urinprøveglass tåler ikke koking, har prøvd! Jeg brukte det til å ta med meg mme-pulver da yngste var baby. Mista hele glasset oppi flaska og tenkte at det måtte kokes før jeg kunne bruke det, var ikke slik😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammahjarte Skrevet 15. oktober 2018 #12 Del Skrevet 15. oktober 2018 Eg får det gratis, du kan be om å få med deg til neste kontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #13 Del Skrevet 15. oktober 2018 På 14.10.2018 den 15.43, AnonymBruker skrev: Jeg var på apoteket, antok at de kanskje hadde 10pk eller lignende for en billig penge. Men ett eneste glass kostet 26kr... Fås slike glass på rema, prix etc? Anonymkode: 772da...219 Apotekens urinprøveglass er sterile. Sterile glass får du ikke på vanlige butikker. Pass på når Komplettapotek.no har 30 eller 40 % på tilnærmet alle varer og se om ikke urinprøveglassene også da er på tilbud. Frakten er gratis. https://www.komplettapotek.no/search?q=Urinprøveglass hm, de er kr. 18 nå, så der sparer du da noen kroner. Anonymkode: 4d698...f8d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #14 Del Skrevet 15. oktober 2018 For de som vil kjøpe så har med24.no urinprøveglass til 8 kr. Anonymkode: b84d7...236 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå