Gå til innhold

Urinprøveglass i vanlig butikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg var på apoteket, antok at de kanskje hadde 10pk eller lignende for en billig penge. Men ett eneste glass kostet 26kr...

Fås slike glass på rema, prix etc?

Anonymkode: 772da...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det tviler jeg på. Men jeg fikk gratis på legekontoret 🙂

Anonymkode: 9fa47...465

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det. Men glasset må ikke være sterilt, så du kan bruke syltetøyglass o.l. Og vaske/koke det først

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var på apoteket, antok at de kanskje hadde 10pk eller lignende for en billig penge. Men ett eneste glass kostet 26kr...

Det var det verste.... da jeg var i planleggingsfasen for barn og senere småbarnsmor med baby, kostet de urinprøveglassene på apoteket 3 kroner stk! Ja, TRE kroner!

Helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, ablaze skrev:

Tror ikke det. Men glasset må ikke være sterilt, så du kan bruke syltetøyglass o.l. Og vaske/koke det først

Ikke gjør det, bare ikke gjør det. Det er ikke så reint som du tror, det kan gi feilutslag. Bestill billig på nett eller spander på deg det det koster. 

Anonymkode: a8215...7e1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke gjør det, bare ikke gjør det. Det er ikke så reint som du tror, det kan gi feilutslag. Bestill billig på nett eller spander på deg det det koster. 

Jeg har gjort dette i alle år. Lite syltetøyglass som jeg har kjørt i oppvaskmaskinen rett og slett. Aldri fått feilutslag på noe som helst. Er da måte på hvor mye unødvendig ekstra plastsøppel man skal produsere.

Anonymkode: b84d7...236

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordmor spurte sist om jeg ville ha det tilbake og bruke igjen, visste ikke at man kunne koke de. Så da holder ett glass hele graviditeten! 

Anonymkode: de93b...0ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er selvfølgelig ikke nok å bare skylle i litt vann, før man bruker det! 

Det burde jo KOKES ganske lenge, både kopp og lokk... 

Anonymkode: 5a0cb...dd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urinprøveglass tåler ikke koking, har prøvd! Jeg brukte det til å ta med meg mme-pulver da yngste var baby. Mista hele glasset oppi flaska og tenkte at det måtte kokes før jeg kunne bruke det, var ikke slik😳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.10.2018 den 15.43, AnonymBruker skrev:

Apotekens urinprøveglass er sterile. Sterile glass får du ikke på vanlige butikker. 

Pass på når Komplettapotek.no har 30 eller 40 % på tilnærmet alle varer og se om ikke urinprøveglassene også da er på tilbud. Frakten er gratis.  https://www.komplettapotek.no/search?q=Urinprøveglass hm, de er kr. 18 nå, så der sparer du da noen kroner. 

Anonymkode: 4d698...f8d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For de som vil kjøpe så har med24.no urinprøveglass til 8 kr.

Anonymkode: b84d7...236

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...