AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hvilke jakke holder varmest om vinteren dun eller parkas? bor på Sørlandet ? Anonymkode: ecc77...954
Unika Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 (endret) 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilke jakke holder varmest om vinteren dun eller parkas? bor på Sørlandet ? Anonymkode: ecc77...954 Dun er et materiale, parkas er en type jakke som kan være laget av hva som helst. Det finnes for eksempel dun-parkas. Dun er vel noe av det varmeste man har og tåler som regel godt temperaturer ned mot - 20. Det er vel sjeldent så kaldt på Sørlandet, men en dunjakke er aldri feil uansett tenker jeg. Jeg bor på Østlandet og her har vi alltid et par uker hver vinter med -10 og noen dager med -15. Jeg har en dunkåpe og en parkas med Primaloft ("teknisk dun"), begge holder meg varm. Endret 14. oktober 2018 av Unika
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #3 Skrevet 16. oktober 2018 Dunparkas eller pels. Anonymkode: 0429a...f4d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå