Gjest Gjesta Skrevet 20. mars 2005 #1 Skrevet 20. mars 2005 Aromatic Plant Purifying Mask , jeg har knusktørr hud men med litt urenheter. Står følgende om den : With the extracts of Oliban, Camomile, Peach, Marjouam & Grapefruit Helps purify, moisturize, tone & revitalize Leaves the skin soft and smooth, fresh & radiant Er det noen som har erfaring med den?
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #2 Skrevet 20. mars 2005 Ikke erfaring med akkurat den men god erfaring med mange andre Clarins-produkter, så jeg ville ikke nølt om jeg vurderte den.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Til tørr hud er rensemasken fra Decleor (den med leire og urter) veldig bra; tørker ikke ut huden slik andre leiremasker kan gjøre.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Clay And Herbal Mask 50ml/1.69oz, denne det da. Bør jeg ha en egen for tørr hud i tilegg da kanskje?
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #5 Skrevet 21. mars 2005 Ikke nødvendigvis, den tørker ikke ut huden noe særlig, synes jeg. Sålenge du bruker en krem etterpå, trenger du ikke en ekstra fuktmaske.
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #6 Skrevet 21. mars 2005 Suverent.. da skal jeg gi den et forsøk Noen peelingtips i slengen også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå