Gjest RFSU Skrevet 20. mars 2005 #1 Skrevet 20. mars 2005 Håper dette kan bli en ryddig opplysningstråd om kondomer, så vennligst ta diskusjoner som måtte oppstå i en ny tråd. Er på jakt etter fakta + din subjektive mening. Siden Profil er den mest solgte kondomen, så bruker vi den som referanse (sammenlikningsgrunnlag). F.eks hvis du skriver at en kondomtype er tynn, så er den tynn i forhold til en Profil. Profil: Tykkelse: 0,06 mm. Bredde: 52 mm NB! Sørg for at det kommer klart fram hvilket kjønn du har hvis nicket ikke er selvforklarende.
Gjest Nøkken Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Jeg sverget til profil før, men det var bare fordi den var så lett å få tak i på dagligvarebutikken. Nå kjøper jeg bare Nøkken, og har pr dags dato ikke møtt en eneste jente som ikke digger den kondomen!
Gjest Lompa Skrevet 23. mars 2005 #3 Skrevet 23. mars 2005 Er dette et slags reklamejippo, eller...? I så fall er det nok noe av det mest fantasiløse jeg har hørt om!
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #4 Skrevet 23. mars 2005 Jeg liker ikke kondomer i det hele tatt. Jeg kan godt kjenne forskjell på hud og gummi. Kondomer gjør meg fortere tørr og jeg sitter igjen med en følelse av urinveisinfeksjon etter samleiet. Alle merker er like ille.
Gjest Gutt i mannekropp Skrevet 23. mars 2005 #5 Skrevet 23. mars 2005 Som mann så kan jeg ikke si at jeg merker noe særlig forskjell på forskjellige kondomer. For min del er kondom, eh kondom..... Eneste er at jeg ønsker at den er fersk og av et kjennt merke, fordi jeg bruker kondom pga sykdomsfare, det er kjedelig når de revner. Har tenkt å teste ut Easy, den er sikkert enkel å grei å få på.
Gjest Gjesta Skrevet 23. mars 2005 #6 Skrevet 23. mars 2005 Jeg tror Profil er noen av de tynneste. Jeg har vært på kondomeriet og spurt etter de absolutt tynneste, men min ex kjæreste merket ikke noe forskjell, så ble det profil igjen da. jeg kan ikek bruek p-piller, så jeg må bare gjøre det sånn inntil videre...
Gjest Anonymous Skrevet 26. mars 2005 #7 Skrevet 26. mars 2005 Om jeg må bruke kondom er profil en selvfølge. Den klemmer på de rette stedene, og har en perfekt størrelse for meg.
Gjest Kath Skrevet 26. mars 2005 #8 Skrevet 26. mars 2005 Det er et kondom vi kjøpte på kondomeriet, Condomil, det var utrolig behagelig, veldig tynt (det er naturligvis utvalg av tykkelser der óg), og Han syntes det var veldig behagelig å ha på. Noen kan bli veldig trange, og stramme i den "strikken".. Perfekt passform! Men nå om dagen bruker vi Nam Nam med jordbærsmak, synes det lukter litt friskere når Den skal ut og Det skal av.... En gummi...... Men NN er vel et vanlig rfsu produkt, tror jeg. Enjoy your condoms!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå