Gå til innhold

Ring i hvitt gull eller rose gull

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes gult gull ikke er pent, burde vi gå for hvitt gull eller rosegull? 

Anonymkode: c897e...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvitt gull ser jo ut som sølv, ikke pent på giftering.

Siden du ikke liker gult gull, så går dere for rose gull. Jeg ville også hatt rose gull hvis jeg skulle giftet meg igjen.

Anonymkode: 86beb...d1f

• Liker 1
Skrevet

Jeg ville valgt hvitt gull, eventuelt titanium da det tåler veldig mye. Ellers har vi sett på ringer fra utlandet da det er en mye større variasjon i farger og mønstre enn i Norge.

Anonymkode: 7433d...29a

Skrevet

Jeg ville aldri valgt hvitt gull. Det ser ut som sølv og er kjipt i mine øyne. 
Smykker går også i trender, jeg føler hvitt og gult gull går om hverandre på hva som er inn, og rose er hot akkurat nå. 
Synes det er veldig kult selv. 
Men jeg gikk for klassisk giftering i gull. Den skal jeg ha resten av livet, uavhengig av trender.

• Liker 2
Skrevet

Det kommer an på hva du/dere kler. Til klare steiner er det finest med hvittgull. Til gule steiner, gultgull. Svarte og rosa steiner er fint til rosé- og gultgull. 

Anonymkode: bba6c...97a

Skrevet

Vil ikke ha sten i gifteringen min. 

Anonymkode: c897e...706

Skrevet

Smeden anbefalte oss gult gull da hvitt/rosegull krever mer vedlikehold for at de skal se pene ut over tid. I tillegg at de var klassiske og «går aldri av moten». 

Anonymkode: 6559b...38e

Skrevet
På 14.10.2018 den 11.59, AnonymBruker skrev:

Hvitt gull ser jo ut som sølv, ikke pent på giftering.

Siden du ikke liker gult gull, så går dere for rose gull. Jeg ville også hatt rose gull hvis jeg skulle giftet meg igjen.

Anonymkode: 86beb...d1f

Nei, hvit gull er ikke helt likt sølv. Rosegull er så 2017/18 og skikkelig jalla. 

Anonymkode: 827bc...9b5

• Liker 1
Skrevet

Kommer veldig an på teinten i huden, hva som er pent. 

Vi har gull, i dag kunne jeg valgt hvitt gull. Rosegull synes jeg ikke er pent. Ser skittent ut.

Skrevet

Jeg har alltid likt rosegull men syntes noen ganger det kan se ut som sånne nikkelsølv ringer som har rustet så det ser billig ut... 

Anonymkode: 7b17a...9fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...