Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg har alltid jobbet inne på sykehjem og da brukt sandaler, som jeg synes er best å gå i. Har nå sagt ja til å jobbe litt ute i hjemmetjenesten. Lurer da hvilke sko det er vanlig å bruke? Sandaler eller joggesko eller hva? 

Skrevet

Joggesko el vanlige sko. 

Anonymkode: 76657...d72

Skrevet

Er det unormalt med sandaler? 

Skrevet

Ja, vi går ute i mellom pasienter/ til fra bil ol.. pluss søl kan forekomme. Sandaler skal ikke brukes. Bruk helt vanlige sko

Anonymkode: 76657...d72

Skrevet

De jeg kjenner til bruker joggesko men  har med sandaler/crocs i sekken og skifter til inne. 

Anonymkode: ecf76...597

Skrevet

Det er midten av oktober og du spør hvorfor ikke sandaler? 🙄

Anonymkode: 5ffca...386

Skrevet

Det spørs jo hvor lenge du skal være hos en bruker. Skulle jeg inn å gi øyedråper, var det blå skotrekk over joggesko, skulle jeg være der lengre å hjelpe til med dusj, ble det crocs som jeg hadde i sekken min.

Anonymkode: 2347c...53e

Skrevet

Sessongbetonte sko hadde de som kom til meg. Vintersko i vinter og joggesko da det ble varmere i været. Og så brukes skobeskyttelse hjemme hos bruker, og du har da skoene på beina hele dagen. Velg gode sko

Anonymkode: 553ee...59e

Skrevet

Vi må gå mellom bilen og husene, noen steder må vi gå langt, noen steder har vi gå-ruter hvor vi ikke bruker bil men går mellom husene. Derfor bruker man ikke sandaler i oktober. 

Jeg bruker sko etter været. Joggesko om det er tørt, ankelstøvler om det høljeregner og vintersko om det er snø og slaps 😛 

Anonymkode: d1dbd...450

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi må gå mellom bilen og husene, noen steder må vi gå langt, noen steder har vi gå-ruter hvor vi ikke bruker bil men går mellom husene. Derfor bruker man ikke sandaler i oktober. 

Jeg bruker sko etter været. Joggesko om det er tørt, ankelstøvler om det høljeregner og vintersko om det er snø og slaps 😛 

Anonymkode: d1dbd...450

Dette.

Og noen sko har såler hvor det fester seg småstein, disse lager hull i de blå skotrekkene på et blunk. Enten tar en på to utenpå hverandre eller kipper skoene av hvis det er sølete ute

Anonymkode: c4760...87b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...