Julia95 Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hei! Jeg har alltid jobbet inne på sykehjem og da brukt sandaler, som jeg synes er best å gå i. Har nå sagt ja til å jobbe litt ute i hjemmetjenesten. Lurer da hvilke sko det er vanlig å bruke? Sandaler eller joggesko eller hva?
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Joggesko el vanlige sko. Anonymkode: 76657...d72
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Ja, vi går ute i mellom pasienter/ til fra bil ol.. pluss søl kan forekomme. Sandaler skal ikke brukes. Bruk helt vanlige sko Anonymkode: 76657...d72
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 De jeg kjenner til bruker joggesko men har med sandaler/crocs i sekken og skifter til inne. Anonymkode: ecf76...597
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Det er midten av oktober og du spør hvorfor ikke sandaler? 🙄 Anonymkode: 5ffca...386
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Det spørs jo hvor lenge du skal være hos en bruker. Skulle jeg inn å gi øyedråper, var det blå skotrekk over joggesko, skulle jeg være der lengre å hjelpe til med dusj, ble det crocs som jeg hadde i sekken min. Anonymkode: 2347c...53e
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 Sessongbetonte sko hadde de som kom til meg. Vintersko i vinter og joggesko da det ble varmere i været. Og så brukes skobeskyttelse hjemme hos bruker, og du har da skoene på beina hele dagen. Velg gode sko Anonymkode: 553ee...59e
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 Vi må gå mellom bilen og husene, noen steder må vi gå langt, noen steder har vi gå-ruter hvor vi ikke bruker bil men går mellom husene. Derfor bruker man ikke sandaler i oktober. Jeg bruker sko etter været. Joggesko om det er tørt, ankelstøvler om det høljeregner og vintersko om det er snø og slaps 😛 Anonymkode: d1dbd...450
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #10 Skrevet 15. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi må gå mellom bilen og husene, noen steder må vi gå langt, noen steder har vi gå-ruter hvor vi ikke bruker bil men går mellom husene. Derfor bruker man ikke sandaler i oktober. Jeg bruker sko etter været. Joggesko om det er tørt, ankelstøvler om det høljeregner og vintersko om det er snø og slaps 😛 Anonymkode: d1dbd...450 Dette. Og noen sko har såler hvor det fester seg småstein, disse lager hull i de blå skotrekkene på et blunk. Enten tar en på to utenpå hverandre eller kipper skoene av hvis det er sølete ute Anonymkode: c4760...87b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå