Gå til innhold

Børsras i Saudi-Arabia etter Trump-uttalelse Nye uttalelser fra Donald Trump om den forsvunnede journalisten sender hovedindeksen i Saudi-Ar

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Nye uttalelser fra Donald Trump om den forsvunnede journalisten sender hovedindeksen i Saudi-Arabia kraftig ned søndag. Hovedindeksen på Saudi-Arabias børs (Tadawul All Share Index) faller over fem prosent ved åpningen søndag, og dermed er hele oppgangen i år utradert, melder blant andre Omni Ekonomi og AFP." 

Og hvor mye tenker dere at vil dette påvirke børsene og indeksene i resten av verden nå på mandag?https://e24.no/boers-og-finans/saudi-arabia/boersras-i-saudi-arabia-etter-trump-uttalelse/24465564

Anonymkode: 80c86...cc7

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

"Nye uttalelser fra Donald Trump om den forsvunnede journalisten sender hovedindeksen i Saudi-Arabia kraftig ned søndag. Hovedindeksen på Saudi-Arabias børs (Tadawul All Share Index) faller over fem prosent ved åpningen søndag, og dermed er hele oppgangen i år utradert, melder blant andre Omni Ekonomi og AFP." 

Og hvor mye tenker dere at vil dette påvirke børsene og indeksene i resten av verden nå på mandag?https://e24.no/boers-og-finans/saudi-arabia/boersras-i-saudi-arabia-etter-trump-uttalelse/24465564

Hva tenker du selv? Jeg synes ikke at folk må selge aksjer i panikk eller tror du? 

Anonymkode: 3ea08...df6

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva tenker du selv? Jeg synes ikke at folk må selge aksjer i panikk eller tror du? 

Jeg selger aldri aksjer i panikk. Jeg tenker på kjøpsmuligheter. Og i den anledning lurer jeg på om noen av dere kan anta hvor stort utslag dette får på børser og indekser i resten av verden på mandag.

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg selger aldri aksjer i panikk. Jeg tenker på kjøpsmuligheter. Og i den anledning lurer jeg på om noen av dere kan anta hvor stort utslag dette får på børser og indekser i resten av verden på mandag.

7-8 prosent ned på mandag. 30 prosent til år 2021.

Innrømmer at jeg gjetter nå. Hva tror du? 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

7-8 prosent ned på mandag. 30 prosent til år 2021.

Innrømmer at jeg gjetter nå. Hva tror du? 

Jeg har ingen anelse. Jeg er ny i dette gamet :) Du gjetter at alt raser 30 prosent fra nå og til år 2121? Jeg ser ikke bort fra at du gjetter riktig.

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, det tror jeg ikke er relevant. Den Saudi Arabiske børsen er alt for liten til å påvirke den norske. 

Anonymkode: 2edb0...c91

• Liker 1
Skrevet

Krakknissene elsker korte perioder med nedgang på børsene. Da kan de hyle KRAAAAKKKK.

Stakkars folk.

Selv prøver jeg de neste dagene å time bunnlinjen for denne nedgangen og kjøpe billige aksjer.

Anonymkode: d471e...c49

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Krakknissene elsker korte perioder med nedgang på børsene. Da kan de hyle KRAAAAKKKK.

Stakkars folk.

Selv prøver jeg de neste dagene å time bunnlinjen for denne nedgangen og kjøpe billige aksjer.

Hvordan timer du bunnlinjen?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Stakkars folk.

Hva om bunnen allerede er nådd, og alt allerede er på vei opp?

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, det tror jeg ikke er relevant. Den Saudi Arabiske børsen er alt for liten til å påvirke den norske. 

Ok. Men kan den Saudi Arabiske børsen påvirke andre enn den norske? Jeg tenker Verden, Europa og USA.

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Ok. Men kan den Saudi Arabiske børsen påvirke andre enn den norske? Jeg tenker Verden, Europa og USA.

Det kan den. Det er ikke noe som heter den norske. Men jeg tror ikke på en dyp dal nå. Det skal mer til. 

• Liker 1
Skrevet

Det kan den. Det er ikke noe som heter den norske. Men jeg tror ikke på en dyp dal nå. Det skal mer til. 

Takk for at du deler av dine meninger  og takk for korrigering av det jeg skrev feil :) 

Skrevet

Det er så herlig at dere som har greie på dette, hjelper oss som er nybegynnere :) Takk! :kghjerte:

Skrevet

Du er ikke mye nybegynner, nei. Du har opprettet mange tråder nå og bumper gamle.

Følg dette rådet: følg tidligere råd.

Mitt beste tips til deg er å samle alle spørsmålene dine i EN tråd. Måtte gå til side 2 på Forbruker-seksjonen nå, for å finne relevante tråder og ikke spam fra deg.

Anonymkode: 55a0f...f7e

Skrevet

Hva anbefales å kjøpe på salget? Eller - hva skal dere kjøpe?

Anonymkode: 1490d...d0c

• Liker 1
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er ikke mye nybegynner, nei. Du har opprettet mange tråder nå og bumper gamle.

Følg dette rådet: følg tidligere råd.

Mitt beste tips til deg er å samle alle spørsmålene dine i EN tråd. Måtte gå til side 2 på Forbruker-seksjonen nå, for å finne relevante tråder og ikke spam fra deg.

Anonymkode: 55a0f...f7e

Jo jeg er nybegynner.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei den saudi arabiske børsen kommer ikke til å ha en merkbar påvirkning på de andre børsene.

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva anbefales å kjøpe på salget? Eller - hva skal dere kjøpe?

Anonymkode: 1490d...d0c

Jeg aner ikke hva som anbefales. Noen anbefaler fremvoksende markeder. 

Skrevet

Nei den saudi arabiske børsen kommer ikke til å ha en merkbar påvirkning på de andre børsene.

Takk! :) Jeg håper og tror at fallene er over, for en stund. Og at det begynner å stige sakte men sikkert fremover.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...