Gå til innhold

Forsikring hund.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal forsikre en liten selskapshund. Ønsker kun veterinærforsikring, ikke død. FIkk tilbud i Gjensidige på over 5000kr i året. Over det dobbelte jeg hadde på min forrige hund for noen år siden. (akkurat samme forsikring) Har det steget så mye på bare noen få år? Hvor er best å ha hund forsikret?

Skrevet

Det kommer an på rasen og hvilke sykdommer som er relatert til denne. Jeg betaler ca 2500 for min, blandinshund. Da er død inkludert.

Anonymkode: 539b2...8e9

Skrevet

Hvilken rase er det? Det har mye å si. Noen hunder er veldig dyre å forsikre pga. vanlige sykdommer som rammer rasene. Et eksempel er f.eks. mops og andre kortsnute-raser. Noe annet er alder. Eldre hunder over 7 år er mye dyrere og vanskeligere å forsikre enn unghunder.

Men jeg tenker at hundeforsikring generelt sett er ganske dyrt. Og kanskje særlig i Gjensidige.

Skrevet

En Dvergpincher. Er jo en veldig frisk rase.

Gjest Nina1975
Skrevet

Sjekket hos agria? Veldig fornøyd med de.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på rasen og hvilke sykdommer som er relatert til denne. Jeg betaler ca 2500 for min, blandinshund. Da er død inkludert.

Anonymkode: 539b2...8e9

Hvor mye får du ved død?

Skrevet

Jeg har min hund (gjeterhundrase) forsikret i Agria, som kun forsikrer dyr, og ikke noe annet. Koster litt over 4000 i året. Betaler hvert halvår.

Forsikringen har steget mye de senere årene, ja. Jeg gruer meg hver gang jeg får min, for regningen stiger jo nesten hver gang.

Skrevet

Når jeg forsikret katten min var det store prisforskjeller på forsikringsselskapene. Jeg brukte denne siden:

Sammenlign forsikringe

Da får du tilbud fra flere forsikringsselskaper, så kan man lett se hvilket som er det beste :)

Skrevet

Jeg har tryg forsikring, og er veldig fornøyd! Betaler 4200 i året, men da har jeg forsikret mot alt, død, sykdom, nedsatt bruksverdi, tannhelse og veterinærutgifter generelt. Har den som heter pluss, men man kan velge selv hva man vil forsikre, og vil anta at med det du er ute etter vil det bli en del billigere. Har allerede fått bruk for forsikringen, og tryg var helt uproblematiske og ha med å gjøre og pengene var på konto to dager etter jeg sendte skademelding.

Skrevet

Betaler rundt 5000,- for en retriever i Agria, forsikringen stiger litt for hvert år.

Foretrekker Agria da de dekker livet ut, og ikke opphører ved 10 års alder.

Anonymkode: a50be...7c3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...