Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om dette? Vi er i et land med norske tradisjoner, vi er ikke i Iran!! I Sverige er Astrid Lindgren plutselig rasist og bøker osv blir kastet og skrevet om på nytt, jeg blir så jævla provosert! De som ikke tåler norsk kultur kan komme seg dit de kom fra og hører hjemme!

FB_IMG_1539506156862.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her ville jeg kanskje tatt meg et halvt minutt på å sjekke kilden før jeg lot meg provosere for voldsomt :)

• Liker 8
Skrevet
7 minutter siden, Aerah skrev:

Her ville jeg kanskje tatt meg et halvt minutt på å sjekke kilden før jeg lot meg provosere for voldsomt :)

Uansett hvordan kilden er så er jul og andre tradisjoner i Norge ting vi skal fortsette med, de som ikke tåler det får komme seg til det visstnok fine landet de rømte fra! 

Skrevet

Her jeg bor, er de som lager drama og skal nekte skolen all julefeiring, Jehovas vitner. Muslimene deltar og har på nisse luer.

Anonymkode: 52462...e33

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt at disse rasistene som er så redd for terrorister og fargede voldsmenn er mer voldelige og truende selv :link:

Anonymkode: f159f...398

Jeg er ikke rasist, men er imot all innvandring og slikt ja! Men slik Norge og Norden nå har blitt er det faktisk blitt omvendt rasisme! Hvorfor kan ikke vi kalle de smartinger eller neger  når de (mørke) kaller oss hvittinger?  

Skrevet

Dette er vel tull. Hvem er så blåst? Misforstått omsorg kalles det. 

Anonymkode: 7d0e5...5ec

Skrevet
1 minutt siden, BMW 5-serie 535D skrev:

Uansett hvordan kilden er så er jul og andre tradisjoner i Norge ting vi skal fortsette med, de som ikke tåler det får komme seg til det visstnok fine landet de rømte fra! 

Ja, jeg er helt enig i at norske tradisjoner, med julefeiring som faktisk handler om nettopp inkludering og raushet, ikke skal vike for hensyn til andre religioner og kulturer. Det verste er at jeg aldri har hørt muslimske BE oss om å ta disse hensynene, men at enkelte nordmenn har fått for seg at vår egen kultur på en eller annen måte kan oppfattes som støtende. Jeg er uenig i- og veldig skeptisk til mye som omhandler islam. Men når det gjelder denne debatten, er jeg usikker på om vi kan skylde på muslimer. I de tilfellene jeg har sett av lignende saker, der f.eks skoler dropper julefeiringer, er det faktisk nordmenn selv som har tatt initiativet til det, og ikke muslimer. Og ja, det provoserer meg. 

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Aerah skrev:

Ja, jeg er helt enig i at norske tradisjoner, med julefeiring som faktisk handler om nettopp inkludering og raushet, ikke skal vike for hensyn til andre religioner og kulturer. Det verste er at jeg aldri har hørt muslimske BE oss om å ta disse hensynene, men at enkelte nordmenn har fått for seg at vår egen kultur på en eller annen måte kan oppfattes som støtende. Jeg er uenig i- og veldig skeptisk til mye som omhandler islam. Men når det gjelder denne debatten, er jeg usikker på om vi kan skylde på muslimer. I de tilfellene jeg har sett av lignende saker, der f.eks skoler dropper julefeiringer, er det faktisk nordmenn selv som har tatt initiativet til det, og ikke muslimer. Og ja, det provoserer meg. 

Ja enig i det jeg også, er de som styrer og steller i norge som er hovedproblemet. Men om man ser i sør Sverige osv har muslimene tatt helt av og knuser, tenner på masser av biler osv, men dessverre blir de støttet av dumme norske med makt

Skrevet

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Edie, adm.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...