AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #1 Skrevet 14. oktober 2018 Hei, Jeg er gift , har i det sist vært hos kiropraktor for behandlig men han har vært veldig flørtete mot meg. I begynnelse har vært ufarlig og behagelig men han har vært litt for mye,som for eksempel han spurte meg om hva skule jeg gjør senere,han kommenterer alltid om hvordan jeg klær meg, hvor stilling jeg er, han lager tuller og dirty kommentarer om hvordan han kan være slem av og til( høres ut som seksuelt) han spør meg å see han i øynene når vi snakkes, han bruker dirty ord på mitt språk (spansk) jeg føler meg flau og samtidig betatt og interessert å spille. Jeg er veldig usikker om jeg skal annmelde dette eller la det være. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 567fa...401
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #2 Skrevet 14. oktober 2018 Min kiropraktor er også sånn, det ligger ikke noe mer i det. Si ifra hvis det plager deg, eller bytt kiropraktor. Anonymkode: 06a87...0d4
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei, Jeg er gift , har i det sist vært hos kiropraktor for behandlig men han har vært veldig flørtete mot meg. I begynnelse har vært ufarlig og behagelig men han har vært litt for mye,som for eksempel han spurte meg om hva skule jeg gjør senere,han kommenterer alltid om hvordan jeg klær meg, hvor stilling jeg er, han lager tuller og dirty kommentarer om hvordan han kan være slem av og til( høres ut som seksuelt) han spør meg å see han i øynene når vi snakkes, han bruker dirty ord på mitt språk (spansk) jeg føler meg flau og samtidig betatt og interessert å spille. Jeg er veldig usikker om jeg skal annmelde dette eller la det være. Hva skal jeg gjøre? Anonymkode: 567fa...401 Uff.. been there.. Jeg vil ikke utlevere mye her, men høres kjent ut, så må bare spørre: Jobber han på Majorstua? Anonymkode: 97c2c...770
Kitcat Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 (endret) Dette er virkelig ikke bra! En seriøs terapeut skal ikke oppføre seg på denne måten i en behandlingssituasjon. Du bør finne deg en ny behandler, og eventuelt varsle. Du kan ta kontakt med kiropraktorforeningen og spørre om råd. Sannsynligvis får varsling ikke direkte konsekvens for ham så lenge det bare er flørting, men det kan jo hende de har flere klager på ham. Sånn sett får han enda en skrape i lakken, og blir det mange nok som sier fra kan han miste autorisasjon. Endret 14. oktober 2018 av Kitcat 1
Elaine Marley Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Tråden er ryddet for brukerdebatt. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 "Jeg føler meg betatt og lurer på om jeg skal anmelde". Det er denne type scenario som stempler kvinner som emosjonelle rotehuer og voldtektsanklager som falske. Du bytter kiropraktor hvis du er ukomfortabel med ham. Anonymkode: 06a87...0d4 7
Elaine Marley Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Tilbakemeldinger tas på PM eller på Ris og ros. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 jeg vil anbefale deg å skifte kiropraktor. Eller kan mannen din reise til en spesiell massør en dag, og drive på på samme måte? Anonymkode: c36e0...ab7
Gjest Mysticgirl Skrevet 15. oktober 2018 #9 Skrevet 15. oktober 2018 Min er også sånn. Flørter og kommer med kommentarer . Overstrømmende blid og snakkesalig. Hvor er dette hen ?
Chicka1991 Skrevet 16. oktober 2018 #10 Skrevet 16. oktober 2018 På 14.10.2018 den 13.21, AnonymBruker skrev: Uff.. been there.. Jeg vil ikke utlevere mye her, men høres kjent ut, så må bare spørre: Jobber han på Majorstua? Anonymkode: 97c2c...770 Begynner han du tenker på, på L?
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2018 #11 Skrevet 16. oktober 2018 1 time siden, Chicka1991 skrev: Begynner han du tenker på, på L? Nei Anonymkode: 97c2c...770
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2018 #12 Skrevet 17. oktober 2018 Lol tydeligvis er kiropraktorer noen dirty ass sexfreaks! Må skaffe meg en asap 😂 Anonymkode: 91ea9...1de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå