Gå til innhold

Har farget håret mørkerødt, men vil bli blond igjen..

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

ja, så klarte jeg det igjen. Etter mange år som blond tenkte jeg at jeg skulle ha en sånn mørkerød farge, men for å si det sånn; det skulle jeg ikke ha gjort!!! :o

Jeg vil bli blond igjen, og tenkte å stripe det ned,men så fikk jeg høre at det kom til å bli rosa.. :o skrekk og gru...er dette tilfellet.?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

kanskje ikke rosa men garantert oransje. og du må avfarge/bleke det mange ganger før det blir akseptabelt gulblond :-?

Gjest Gjesta
Skrevet

Du kan farge det i en brunfarge og dra ut lyse striper.. men prosessen kommer til og ta tid..og kommer til og skade håret ditt endel.

Jeg har nettopp nesten gjort det samme selv, men jeg har en varm brunfarge med kobber i .. tok en 2 uker før jeg ikke geipa til speilet for å si det sånn :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Bruk for all del en dyktig frisør og gode hårprodukter hjemme (med kur) i prossessen så går det bra - men det tar tid. Jeg har også vært gjennom dette selv (er mørkblond) og skal jeg farge håret rødt igjen skal det være meget nøye gjennomtenkt for å si det sånn!

Gjest Gjesta
Skrevet

Takk alle sammen..Skal gå i gang og prøve meg nå om ike så lenge.. :)

• 1 år senere...
Skrevet

Er i samme situasjon og dette var lite oppløftende å lese. Hater frisøren som gjorde den store tabben hun gjorde for noen måneder siden. Misfarva håret mitt så hun måtte farve det rødt så mørkebrunt. Og nå ser det ikke ut. :roll: Vil ha det tilbake til blondt igjen, det er det eneste jeg kler ordentlig.

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg drev med det samme for noen år siden. Farget håret mørkerødt, men etter en stund ville jeg ha tilbake det gamle, mellomblonde håret mitt igjen. Kjøpte faktisk to pakker med avfarging og farget det av selv. Etterpå farget jeg håret med en farge som lignet min opprinnelige farge.

Det verste var at det funka, og at håret mitt så helt fint ut, og hadde ca. den samme fargen som før (bortsett fra de naturlige sjatteringene selvfølgelig). Men jeg har ganske tjukt hår, og har alltid behandlet det veldig pent. Så kan ikke garantere at slik hjemme-avfarging er bra for andre. Men antar at avfarging med ny farge oppå er den eneste løsningen hvis du vil ha tilbake den gamle fargen?

Skrevet

Det samme har faktisk jeg også gjort:P Glad jeg ikke er alene! Jeg tok avfarging i går og farget det på nytt igjen, denne gangen i en brun farge...men det resulterte i at det ble mørkerødt igjen (max bortkasta ja)..

Skrevet

Får ta en telefon til frisøren imorgen, men de skal jo selvfølgelig ikke gi tips om hvordan man gjør ting hjemme. :lol: Blir nok en frisørtime, har bare ikke råd og vil ikke vente lengre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...