Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg våknet opp av en fæl drøm nå. Vet ikke hva som skjer men jeg har litt syke drømmer i det siste at jeg begynner å bli redd for å sovne.. 

På fredag drømte jeg om drap, blod og skikkelser (Husker ikke detalj) og det drømte søstera mi og om. 

Idag drømte jeg om at jeg var i barndomsbyen min. Jeg hadde en tøff barndom og jeg flyttet derfra når jeg var 11.

Jeg drømte om mine barndomsvenner, det er jo fint... Men så husker jeg at jeg skulle svinge til høyre for å gå opp til huset mitt. Barndomshuset mitt var på en høy bake og jeg sto nede. Jeg la merke til en bil som lignet på faren min sin. Jeg snudde meg og gikk tilbake. Bilen kom kjørende bort til meg og mannen i bilen sa at jeg skulle sette meg inn. Jeg så at søstra mi satt i baksetet, jeg åpnet døra til henne og vi rømpte og han lettet etter oss. Vi gjemte oss forskjellige steder og alt så ut som før i barndommen før jeg flyttet. 

Noen som kan fortelle drømebetydninh? 

Anonymkode: 27d8f...afb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I den første drømmen, hvem var det som ble drept? Var det deg som ble drept, eller drepte noen noen andre? Eller drepte du selv noen? Det har betydning for tolkingen. Hvis du er vitne til mord, er det tegn på raseri hos deg mot noen eller det personen som drepes representerer for deg.

I den andre drømmen tenker jeg du prøver å bearbeide ting fra barndommen. I drømmen ønsker du ikke møte faren din, og du rømmer fra ham. Drømmen kan handle om at du egentlig bør konfrontere dine følelser om faren din og barndommen din, og ikke prøve å glemme dem eller unngå å tenke på barndommen din. Denne drømmen om å bli jaget vil komme tilbake helt til du er klar for å "møte far" (ikke nødvendigvis i fysisk form, men i form av å få et avklart forhold til de vonde følelsene fra fortiden).

Anonymkode: 5ee87...46c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...