Gå til innhold

hjelp meg med å få puppene mindre

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Puppene mine er str. 30FF, noe som er veldig stort. Og ja, før noen begynner med ekle kommentarer, de henger også. Og nei, jeg har ikke tatt silikon.

Jeg er 20 år, veier 65 kg :roll: Og er 157 høy. Dette ser altså unaturlig ut og er plagsomt. Jeg vil ikke ta brystreduksjon, så derfor spør jeg dere om råd:

Er det noen som har noen ideer, forslag eller erfaring med hva jeg kan gjøre?

Vær så snill, ikke noe spydig, det er mye av det ute her på KG. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke at du høres tykk ut, men i ditt tilfelle er vel vektnedgang det eneste som muligens kan hjelpe. Men det er jo ikke alle som får mindre pupper av det. Du kan prøve en minimizer bra, eller ihvertfall være sikker på at du har bh i rett størrelse.

Ellers har jeg få råd å gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trådstarter her, takk for svar. Bh størrelsen er i hvert fall riktig, sjekket på La Lina i Oslo, og kjøpte mange fine bh'er, men så dyre som de er så kan en "fattig" student blakkes helt ut. Derfor jeg spør...og nei, jeg er ikke tykk, men lubben kan man si :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trådstarter her. Ja, har god erfaring med v utringning så lenge det ikke blir for mye av det gode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres verken tykk eller lubben ut for meg. Men den eneste måten å få naturlig mindre pupper på er å gå ned i vekt...

Minimizer bra, topper som ikke er mønstret på brystet, i mørke farger er med på å forminske bysten.Og ikke bruke høuhalset genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Trådstarter her... Da burde jeg nok gå ned litt i vekt i hvert fall. Noen som vet om beste måte som jeg kan gå ned på som tar litt av puppene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke punktslanke deg - forbrenne fett er det som tar og det tar like gjerne av magen og rompa som av puppene.

Men som mange år som jojoslanker, vet jeg at pupene mine "går først" - og de blir mindre ja, om jeg går ned i vekt, men enda mer hengete og slappe.

Så hvis du vil unngå akkurat det, er nok operativt inngrep dete eneste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Trådstarter her igjen :)

Slappe og hengete pupper får gå :roll: Operasjon er foreløpig utelukket sånn i tilfelle barn senere, jeg er jo bare 20 år :) Har allerede hengete så om de blir litt slappe så gjør det ikke noe, blir vel kanskje bedre for ryggen min i hvert fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Blir brystene 'dårligere' til å produsere melk etter brystreduksjon-operasjon?

En ting er det kosmetiske - noe annet er belastning på ryggen over tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir brystene 'dårligere' til å produsere melk etter brystreduksjon-operasjon?

En ting er det kosmetiske - noe annet er belastning på ryggen over tid.

Nei, det gjør de ikke.

Om det kun er pga evnt fremtidige barn at du ikke vil redusere ved operasjon, så er ikke det noe du trenger å bekymre deg for.

Ja, tenk på ryggen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,produksjonen er den samme.Men det kan være vanskeligere å få melka ut! Når det blir foretatt reduksjon blir brystvorten i de fleste tilfeller tatt fysisk bort,laget mindre og senere satt på plass litt lenger oppe på brystet. Innvendig er det mange små melkeganger som naturlig nok blir skjært over og det er ikke alltid like velykket å få disse til å fungere igjen. De fleste som har hatt BR kan amme etterpå,men erfarer likevel at de ikke ammer fullt,og heller ikke like lenge som de ville gjort ellers. Jeg ventet selv til jeg var ferdig med amming,da jeg ikke ville ta den sjansen. Dersom jeg hadde vært så fysisk plaget det hemmet meg i hverdagen ville jeg nok tatt det tidligere. Husk at det er mange barn som kun får tillegg og likevel har det godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Hello!

Jeg tok brystreduksjon da jeg var 22, 5 år siden og ble kjempefornøyd. Var både plaget med vond rygg og skuldre. Fikk dekket hele greia pga plagene. I dag er alle plagene borte. Jeg har fått et barn,men klarte ikke å amme(selv om det var en ammevennlig operasjon), Det plager meg ikke, tror jammen det blir folk av gutten min fordet.... Jeg slanket meg mye, men puppene ble ikke mye mindre, men veldig lange og slappe. Har du store problemer anbefaler jeg en operasjon, livet mitt ble mye lettere etter dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...