AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 jeg har nylig vært ute i mammaperm og når den var over så hadde jeg ulønnet permisjon en stund. jeg er ansatt i kommunen. er det to måneder jeg må ha vært i jobb før jeg kan bruke egenmelding eller sykemelding?? Bare så det er sagt så er ikke tanken å bruke egenmelding nå, lurer bare på hvordan det hadde blitt om jeg plutselig måtte vært hjemmet med sykt barn eller at jeg vart syk selv. Anonymkode: a2305...60f
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Ja, er to måneder før man hr opprettet nye rettigheter hvis man har hatt opphold inlønn i mer enn 14 dager. Anonymkode: 7207f...127 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: jeg har nylig vært ute i mammaperm og når den var over så hadde jeg ulønnet permisjon en stund. jeg er ansatt i kommunen. er det to måneder jeg må ha vært i jobb før jeg kan bruke egenmelding eller sykemelding?? Bare så det er sagt så er ikke tanken å bruke egenmelding nå, lurer bare på hvordan det hadde blitt om jeg plutselig måtte vært hjemmet med sykt barn eller at jeg vart syk selv. Anonymkode: a2305...60f Les på intranett i personalhåndboken. De gir for få detaljer til at du kan få noe nøyaktig svar. Anonymkode: 2c94f...08c
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Det er to mnd etter perm pga studier. Men rimelig sikker på at det er en mnd etter permisjon pga fødsel. Les lovverket. Anonymkode: 481e2...cd1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Fire uker for sykemelding, åtte uker for egenmelding. Det står ikke i personalhåndboken, men i lovverket. Anonymkode: c6f3b...61e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå