Gå til innhold

Her ser vi en typisk mannlig feminist

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymkode: 347fb...7e3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er hele klippet. Jeg forstår han godt for øvrig. Jeg er pisse lei anti-abortionister som vil frata kvinner friheten vår.

Anonymkode: 36f5f...868

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Her er hele klippet. Jeg forstår han godt for øvrig. Jeg er pisse lei anti-abortionister som vil frata kvinner friheten vår.

Hvorfor synes du at vold mot kvinner er greit?

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Hvorfor synes du at vold mot kvinner er greit?

Hvor har jeg sagt at vold mot kvinner er greit? :riste:

• Liker 1
Skrevet

Hvor har jeg sagt at vold mot kvinner er greit? :riste:

Du forstår at han utfører vold mot en kvinne.  

Jeg støtter kvinners rett til å velge. Men jeg støtter ikke vold mot kvinner heller ikke de jeg er uenige med.

• Liker 1
Skrevet
Du forstår at han utfører vold mot en kvinne.  

Jeg støtter kvinners rett til å velge. Men jeg støtter ikke vold mot kvinner heller ikke de jeg er uenige med.

Jeg forstår at han gikk lei av en anti-abortionist, lei av sånne som er mot kvinnens rett til å velge.

• Liker 1
Skrevet

Jeg forstår at han gikk lei av en anti-abortionist, lei av sånne som er mot kvinnens rett til å velge.

Så du er motstander av kvinners rett til å ha meninger som ikke er de samme som dine?

• Liker 2
Skrevet

Bare tenk hvor mye oppmerksomhet denne saken ville fått om det var en mann fra høyresiden so utførte vold mot en kvinne fra venstresiden.

• Liker 1
Skrevet

Kamerakvinnen er helt blåst i huet. Ps vold er ikke greit.

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Bare tenk hvor mye oppmerksomhet denne saken ville fått om det var en mann fra høyresiden so utførte vold mot en kvinne fra venstresiden.

Det er fordi alle - uansett politisk ståsted - innerst inne skjønner at venstreradikale SJW-menn ikke er å regne som menn. Så i underbevisstheten fremstår dette som kvinne-mot-kvinne-vold.

Skrevet

Han avliver i alle fall ikke noen myter om mannlige feminister :fnise:

Ellers er det verdt å merke seg hvordan en del av de "gode" tilsynelatende mener de har rett til å bruke vold for å fremme sitt "gode" budskap. 

Skrevet
31 minutter siden, herzeleid said:

Han avliver i alle fall ikke noen myter om mannlige feminister :fnise:

Ellers er det verdt å merke seg hvordan en del av de "gode" tilsynelatende mener de har rett til å bruke vold for å fremme sitt "gode" budskap. 

Han kunne trengt en solid dose "I understand, I'm sorry".

Skrevet

Denne tråden er i hvert fall fortellende om hvem som er med på å legitimere/unnskylde vold. Jeg synes det er ganske originalt å si om en voldsmann at "jeg forstår ham godt", men nei nei nei, man støtter ikke vold mot kvinner. At man føler behovet for å si at hun er blåst i hodet istedenfor å heller presisere at vold mot kvinner ALDRI er ok. Dobbeltmoralen er så ufattelig kvalmende. 

Anonymkode: 094f1...f95

Skrevet

For en syk syk mann, han virker ikke god.

For øvrig klarte jeg ikke å forstå hva som ble sagt, kan noen fortelle?

Anonymkode: 401f5...dcd

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

For en syk syk mann, han virker ikke god.

For øvrig klarte jeg ikke å forstå hva som ble sagt, kan noen fortelle?

Fikk det med meg nå etter å ha sett den igjen.

Skrevet
På 14.10.2018 den 0.00, AnonymBruker skrev:

Så du er motstander av kvinners rett til å ha meninger som ikke er de samme som dine?

Egne meninger er helt greit det så lenge de ikke går på bekostning av andres liv negativt. Som for eksempel å stemme mot abort rammer jo andre enn en selv negativt. 

Anonymkode: 9e5ab...80c

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Egne meninger er helt greit det så lenge de ikke går på bekostning av andres liv negativt. Som for eksempel å stemme mot abort rammer jo andre enn en selv negativt. 

Så det er hennes feil at en mann utfører vold mot henne?

Så der har vi det vold mot kvinner er greit når kvinnen har en annen mening.

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det kalles uenighet. I et demokrati så vil det alltid være meninger som påvirker noen andres liv "negativt". Fordi det er fullstendig subjektivt. Å mene at abort er drap, og at dette barnet har rettigheter som et eget individ, er et helt legitimt standpunkt. 

Anonymkode: 094f1...f95

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...