AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Har en mann jeg har skrevet med som er åpen om ønske om sex. Skrevet med han en stund. Funnet ut at jeg kanskje ikke bør, men klarer ikke å slutte å tenke på han/kontakte han. Skikkelig pyton situasjon. What to do? Han kverner i hodet neste hele tiden. Anonymkode: 35331...14b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 "Blokker og slett på ALLE sosiale medier" "heng med venner og finn på noe annet" - Hilsen KG-flokken! Fra meg og erfaringsmessig: Vær ærlig om følelsene om du klarer. Hvis ikke, godta at han er i tankene dine. Det hjelper lite å rømme videre, som så mange gjør. Ta det som en del av å være kvinne. Vi får følelser veldig lett, virker det som. Anonymkode: 04162...b92 1
Vanilje91 Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Hvorfor bør du ikke? Er en av dere i et forhold? Styr unna!
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 5 minutter siden, Vanilje91 skrev: Hvorfor bør du ikke? Er en av dere i et forhold? Styr unna! Ingen forhold på noen av oss. Men jeg ønsker forhold og han sex. Men pirrer på en måte for det. Anonymkode: 35331...14b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: "Blokker og slett på ALLE sosiale medier" "heng med venner og finn på noe annet" - Hilsen KG-flokken! Fra meg og erfaringsmessig: Vær ærlig om følelsene om du klarer. Hvis ikke, godta at han er i tankene dine. Det hjelper lite å rømme videre, som så mange gjør. Ta det som en del av å være kvinne. Vi får følelser veldig lett, virker det som. Anonymkode: 04162...b92 Det er vel dette jeg bør gjøre, men prøvd før og gikk på en smell igjen etter 2 mnd. Anonymkode: 35331...14b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen forhold på noen av oss. Men jeg ønsker forhold og han sex. Men pirrer på en måte for det. Anonymkode: 35331...14b Dere er voksne single mennesker? Hva er problemet da? Kjør på som kaniner, hvorfor vente på den rette og gå glipp av god sex? Den rette kan dukke opp selv om du har uforpliktende sex med noen andre. Anonymkode: 34b08...257
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 Kjør på. Det kan hende han får følelser selv om han i utgangspunktet ikke var interessert i annet enn sex. Samtidig må du passe på dine egne følelser oppi dette. Følg magefølelsen og ikke det som kverner oppi hodet. Hvis du tror du kan takle sexforhold og at det ikke blir kjæreste ut av det så er det vel bare å ta ting som det kommer og prøve? Anonymkode: 4d394...e17
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere er voksne single mennesker? Hva er problemet da? Kjør på som kaniner, hvorfor vente på den rette og gå glipp av god sex? Den rette kan dukke opp selv om du har uforpliktende sex med noen andre. Anonymkode: 34b08...257 Har tenkt det samme av og til, men bare redd for at det er jeg som sitter igjen såret siden han ikke ønsker annet. Og at han står i veien for en annen partner, men han gjør jo egentlig det allerede siden jeg tenker på han. Anonymkode: 35331...14b 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #9 Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kjør på. Det kan hende han får følelser selv om han i utgangspunktet ikke var interessert i annet enn sex. Samtidig må du passe på dine egne følelser oppi dette. Følg magefølelsen og ikke det som kverner oppi hodet. Hvis du tror du kan takle sexforhold og at det ikke blir kjæreste ut av det så er det vel bare å ta ting som det kommer og prøve? Anonymkode: 4d394...e17 hvis han får følelser etter hvert er det greit, men jeg har her inne lest om alt for mange kvinner som gjør nettopp dette, og så sitter de knust tilbake når han plutselig finner seg kjæreste. Anonymkode: 04162...b92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå