Gå til innhold

Tror jeg har liten tiss, men det vokser til stor og fin kukk - normalt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært redd for å vise meg frem nedentil - helt fra ca 6.klasse. Jeg så at de andre guttene hadde mye tjukkere og lengre tiss enn meg - og den dag i dag er jeg flau. Heldigvis funker den utmerket når den er stiv. Den er kanskje bare 5-6 cm lang som slapp og den er da tynn, men vokser til rundt 15-16 cm som stiv og blir selvsagt mye tjukkere og saftigere og står rett og stiv som et spett. Jeg er visst veldig flink til å bruke den, og det er vel det som teller - men å vise meg til ny dame første gang... Ja, da sørger jeg virkelig for at den er blitt litt stiv på forhånd. Forskjellen mellom liten og stiv er som natt og dag!

Andre som sliter eller har slitt med angst for liten pikk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er en såkalt grower. De fleste oppegående kvinner vet at mange menn er growere, så de er ikke så bekymret for at penisen er liten som slapp. 

Anonymkode: 597b8...4e7

• Liker 9
Skrevet

Problemet med dere "growers" er at dere tror at "showers" vokser like mye som dere gjør.

Ene eksen min vokste med over 15 cm, han trodde ALLE vokste like mye så han var hellig overbevist om at han hadde verdens minste pikk.
Men showers vokser som regel lite i lengden og bredden, de får den bare til å stå i stedet.

Anonymkode: d1283...9ec

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du er en såkalt grower. De fleste oppegående kvinner vet at mange menn er growere, så de er ikke så bekymret for at penisen er liten som slapp. 

Anonymkode: 597b8...4e7

Tusen takk, nå ble jeg glad her kan du tro!😃 Nå forsvant 30 års engstelse☺

• Liker 3
Skrevet

Min kjæreste har en grower, og det er helt fascinerende hvordan den vokser i lengde og tykkelse når den er stiv. Han er også overbevist om at ham har liten tiss, men jeg kunne jo ikke vært mer fornøyd.

Anonymkode: ef6c6...db5

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Problemet med dere "growers" er at dere tror at "showers" vokser like mye som dere gjør.

Ene eksen min vokste med over 15 cm, han trodde ALLE vokste like mye så han var hellig overbevist om at han hadde verdens minste pikk.
Men showers vokser som regel lite i lengden og bredden, de får den bare til å stå i stedet.

Anonymkode: d1283...9ec

Tuuusen takk!☺ I kveld ble jeg plutselig verdens lykkeligste mann. Ja, trodde jo også at de med store når de er slappe ville vokse tilsvarende.. Supert, da ble jeg plutselig normal da jo☺☺

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min kjæreste har en grower, og det er helt fascinerende hvordan den vokser i lengde og tykkelse når den er stiv. Han er også overbevist om at ham har liten tiss, men jeg kunne jo ikke vært mer fornøyd.

Anonymkode: ef6c6...db5

Herlig! Hils og si at de på KG skriver så mye fint her også. Si at vi er helt normale - vi er bare growers. Lærte noe nytt i dag jeg, og 30 år med angst forsvant☺

Skrevet

Det er da helt normalt! Alle vet at størrelsen på slapp penis ikke sier noe om den i stiv tilstand! Merkelig at vi kvinner vet det og ikke du, ts! Men bedre å lære sent enn aldri! ;)

• Liker 2
Skrevet
4 minutter siden, Ella Ellefantella skrev:

Det er da helt normalt! Alle vet at størrelsen på slapp penis ikke sier noe om den i stiv tilstand! Merkelig at vi kvinner vet det og ikke du, ts! Men bedre å lære sent enn aldri! ;)

Ja, lærte det endelig nå☺ Trodde bare at kvinner ville bli sjokket av å se noe så lite - men herlig at kvinner skjønner dette, puuhh er så letta😃

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, Tiger1974 skrev:

Ja, lærte det endelig nå☺ Trodde bare at kvinner ville bli sjokket av å se noe så lite - men herlig at kvinner skjønner dette, puuhh er så letta😃

Litt søtt :P Greit å bli opplyst, selv om du selv er et levende eksempel og burde skjønt det for lengst!

• Liker 2
Skrevet

Vi er da flere i den gruppa der. Lite å skryte av her også når den hviler. Noen damer titter uansett når jeg er iført treningsklær.

Har også blitt mye mobbet for min "lille" opp igjennom oppveksten. Det gikk en god del år i voksenlivet før jeg våget meg utpå noe damegreier. Fant raskt ut at de klagde ikke, men syntes fremdeles den var liten i forhold til de i blader, filmer å enkelte i fellesdusjer. Ikke før på slutten av 20 årene gikk det opp for meg at verden ikke var slik etter å ha sett en av mine kamerater (tok han på fersken med ei berte ved et uhell). Han hadde en shower å den var ikke større stiv enn det den var som slapp. Da gikk det opp for meg at min kansje ikke var så liten likevel. Når jeg i tillegg la sammen regnestykket her å det at jeg driver med sport som krever susp så er susp str. L nesten for liten. Sånn sett så har jeg kansje en helt normal en. 

Men det er utrolig hvor mye ødeleggelse av selvtilit slike unødvendige kommentarer kan føre til. Er du ikke sterk nok i hodet vil du aldri komme over dette. ALDRI!!

• Liker 5
Skrevet
5 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Vi er da flere i den gruppa der. Lite å skryte av her også når den hviler. Noen damer titter uansett når jeg er iført treningsklær.

Har også blitt mye mobbet for min "lille" opp igjennom oppveksten. Det gikk en god del år i voksenlivet før jeg våget meg utpå noe damegreier. Fant raskt ut at de klagde ikke, men syntes fremdeles den var liten i forhold til de i blader, filmer å enkelte i fellesdusjer. Ikke før på slutten av 20 årene gikk det opp for meg at verden ikke var slik etter å ha sett en av mine kamerater (tok han på fersken med ei berte ved et uhell). Han hadde en shower å den var ikke større stiv enn det den var som slapp. Da gikk det opp for meg at min kansje ikke var så liten likevel. Når jeg i tillegg la sammen regnestykket her å det at jeg driver med sport som krever susp så er susp str. L nesten for liten. Sånn sett så har jeg kansje en helt normal en. 

Men det er utrolig hvor mye ødeleggelse av selvtilit slike unødvendige kommentarer kan føre til. Er du ikke sterk nok i hodet vil du aldri komme over dette. ALDRI!!

Jeg kom over det i kveld☺ endelig☺ Måtte noe trøst og gode forklaringer fra folk her til☺

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing, latterliggjøring, nedsettende innlegg, brukerdebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Skrevet
15 timer siden, Hr. Aktiv skrev:

Nettopp! Meget fornuftig og godt sagt av deg, Hr. Aktiv. Det er mellom ørene det sitter for de fleste av oss. Når det har sittet der lenge nok og/eller vi ikke har fått en god nok mulighet eller grunn til å overse de "unødvendige kommentarene", blir det straks verre. Når selvtilliten ikke er der, kan den ikke utstråles. Og dergjennom blir det lite mus :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...