AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Hai. Jeg har en samboer, jeg er 20 og han er 26. Jeg er bifil, har alltid vært det, lg har vanvittig lyst til å slikke en fitte. Det her er noe jeg faktisk tenker på hver eneste dag, hvor deilig det hadde vært å slikka en fitte og suge pupper og klå kraftig. På en måte vil jeg ha trekant med samboeren og ei til, men på en annen side vil jeg ikke at samboeren skal drive på den andre jenta. Men han må gjerne se på moroa, haha. er dette noe jeg burde si til samboeren min? For jeg begynner egentlig å bli litt desperat etter fitte. Anonymkode: 220e5...011
Hr. Aktiv Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg hadde likt å fått sett på at dere to damer hadde kost dere.
Oppgitt78 Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Nøkkelen til et velfungerende samliv er jo kommunikasjon, så du bør selvsagt ta dette opp med partneren din!
Gjest Alterego666 Skrevet 14. oktober 2018 #4 Skrevet 14. oktober 2018 Fortell samboeren din det du nettopp fortalte oss.
BMW 5-serie 535D Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 Stor sannsynlighet han ville likt det, jeg hadde hvertfall godtatt det om jeg var han så lenge du koser deg med andre jenter og ikke menn
Gjest Alterego666 Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg ville sagt ja til trekanter. Jeg er en seksuell ja-person, har ingen erfaringer som har endret på det.
Nini33 Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Fortell til mannen din og kos deg. Det høres deilig ut 🔥
Bubo Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 Hvis samboeren også liker å slikke vil han forstå at du har lyst. Fint for forholdet at man har felles interesser....
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #9 Skrevet 14. oktober 2018 14 timer siden, Hr. Aktiv skrev: Jeg hadde likt å fått sett på at dere to damer hadde kost dere. Er det du som er typen til TS? Ta det opp med henne i så fall! Hvis ikke, da er det irrelevant, for typen til TS har sine egne grenser og meninger om hva han liker og ikke liker. Anonymkode: e2a5b...d4e 2
Hr. Aktiv Skrevet 14. oktober 2018 #10 Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det du som er typen til TS? Ta det opp med henne i så fall! Hvis ikke, da er det irrelevant, for typen til TS har sine egne grenser og meninger om hva han liker og ikke liker. Anonymkode: e2a5b...d4e Tror du missforstår hva jeg mener, men greit skal ikke utbrodere noe mere.
Gjest Vanlig fyr Skrevet 14. oktober 2018 #11 Skrevet 14. oktober 2018 20 hours ago, AnonymBruker said: Hai. Jeg har en samboer, jeg er 20 og han er 26. Jeg er bifil, har alltid vært det, lg har vanvittig lyst til å slikke en fitte. Det her er noe jeg faktisk tenker på hver eneste dag, hvor deilig det hadde vært å slikka en fitte og suge pupper og klå kraftig. På en måte vil jeg ha trekant med samboeren og ei til, men på en annen side vil jeg ikke at samboeren skal drive på den andre jenta. Men han må gjerne se på moroa, haha. er dette noe jeg burde si til samboeren min? For jeg begynner egentlig å bli litt desperat etter fitte. Anonymkode: 220e5...011 Vet han at du er bifil? Hvis ja så er dette sikkert noe han har tenkt på, hvis nei så kommer han muligens til å bli usikker.
Ella Ellefantella Skrevet 14. oktober 2018 #12 Skrevet 14. oktober 2018 Hvis man ikke skal tenke på kjønn, så ber du egentlig om at du kan være utro mens han ser på og han får ikke røre... Men mange menn har jo dette som fantasi, så du kan være heldig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå