Gå til innhold

Når visste dere at dere ble gravide...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge etter EL kjente dere på kroppen at dere var blitt gravide? Før positiv test altså :)

Man hører jo om de som visste det dagen etter EL til de som ikke kjente eller følte noe før langt etter mensen :) 

Anonymkode: 3390f...19f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente ingenting før positiv test.. ømme bryster men det fikk jeg før mens etter abortene jeg hadde...hadde det aldri før...

Skrevet

1 bHar ikke tatt test enda, men det er tredje dagen mensen ikke kommer. Dvs. Jeg tror den skulle ha kommet for tre dager siden i dag. Kjente stikking der nede i morges :)

Anonymkode: e16da...d53

Skrevet

1. Ca en uke. Kjente det på kroppen.

2. Da trodde jeg ikke at jeg kunne være gravid men hadde likevel en følelse. Turte ikke håpe så venter en stund med å teste.

Anonymkode: 30164...590

Skrevet

Visste det en uke før eggløsning faktisk, hadde en behagelig følelse av at denne mnd ble jeg gravid. Hadde sex 2 dager før eggløsning og visste at det da ble klaff! Er nå i uke 12💖

Anonymkode: 6cc48...aeb

Skrevet

Hadde ikke fått orden på mens etter ppilleslutt,hverken regelmessig eller "normale mengder" og tenkte ikke et øyeblikk at jeg kunne være gravid selv om jeg ikke hadde fått den,før jeg en dag ble våt på arma da den strøk borti puppen min da jeg skulle kle på meg. Da jeg tok tak i puppen og lurte på hva i helsike som lakk utav meg kvapp jeg til for det gjorde så vondt😄 dette var en lørdag,tok en test som var positiv,og dro på UL påfølgende onsdag,viste seg at jeg var over 6 uker på vei... hadde ikke hatt anelse.....

med første hadde jeg alt av symptomer og testa to dager før jeg skulle hatt mens,og bare visste den ble positiv🤭forskjell ja!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...