AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Har hatt en greie med en fyr en god stund nå. Han har uten tvil store commitment issues, men har nå dumpet meg for en annen. Klarer ikke tro helt på han siden jeg vet at han ikke har fått til å binde seg til noen på nesten 10 år. Hva er sannsynligheten for at han nå, helt ut av det blå plutselig skulle få til å binde seg til denne nye dama? Ja, håper vel litt på at han skal gå tilbake til meg ettersom at det veldig avslappede vi hadde var fint. Anonymkode: 8ea65...67c
Ardenus Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Kanskje dere ikke var rett for hverandre(fra hans ståsted) hun nye kanskje er mer rett? Umulig å vite nå, men tiden vil vise 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #3 Skrevet 14. oktober 2018 Sannsynligheten er umulig å si noe om, men det er mulig i stor grad. Vet om utallige tilfeller med folk med commitment issues, og storplayere osv som en dag plutselig har møtt den som får de til å droppe alt annet og gå all in for en gangs skyld. Er litt bittert å være den som har vært puledokka hans av og på i tre år i håp om at han en dag skal lissom innse at det er deg han liker og vil være seriøs med også velger han plutselig en annen som han nettopp har møtt istede men lærepengen på det er å aldri gå i pulevennsonen og å gå videre om man holder på med noen i mer enn tre mnd og han fortsatt ikke vet hva han vil! Uansett så er det ikke så relevant for deg om de to blir i et forhold eller ikke, det som er relevant for deg er at du ble valgt bort og at han ikke var interessert nok i noe seriøst med deg selv etter lang tid. Det har ikke noe med deg som dame å gjøre bare at da har han ikke og kan ikke få kjæreste følelsene for deg. Glem han og finn deg menn som vet hva de vil og som føler nok for deg Anonymkode: 900a7...697
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå