Millimani Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 En av mine favorittbutikker går konkurs og ansatte jobber på spreng for å få til en løsning før det er for sent! Pleier du å handle på "Personlig mote"? Jeg håper inderlig de klarer å redde kjeden, ellers vet jeg ikke hvor jeg skal kjøpe dongeribukser lenger Der har jeg funnet buksene som er akkurat passelig lange, brede, myke og gode i passform. Jeg er i 30-årene og hadde inntil jeg tok mine første skritt inn i den butikken, inntrykk av at den butikken var tilpasset eldre damer. Men etter mitt første besøk i den butikken var jeg ikke i tvil om at jeg snart skulle inn der igjen. Hvis den kjeden forsvinner så må jeg vel lete lenge etter en annen kjede som har like gode bukser Joda, jeg kan kjøpe bukser andre steder også, men man finner sine favoritt-butikker De har mye annet enn bare dongeribukser der, men alt det andre er ikke min stil. De fokuserer kanskje litt for mye på middelaldrende og eldre damer, så jeg håper de nå klarer å bli flinkere til å fokusere like mye på de som er litt yngre damer. Har du noen gang vært i den butikken? Hva med å ta en tur inn der på shopping?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 2 timer siden, Millimani skrev: En av mine favorittbutikker går konkurs og ansatte jobber på spreng for å få til en løsning før det er for sent! Pleier du å handle på "Personlig mote"? Jeg håper inderlig de klarer å redde kjeden, ellers vet jeg ikke hvor jeg skal kjøpe dongeribukser lenger Der har jeg funnet buksene som er akkurat passelig lange, brede, myke og gode i passform. Jeg er i 30-årene og hadde inntil jeg tok mine første skritt inn i den butikken, inntrykk av at den butikken var tilpasset eldre damer. Men etter mitt første besøk i den butikken var jeg ikke i tvil om at jeg snart skulle inn der igjen. Hvis den kjeden forsvinner så må jeg vel lete lenge etter en annen kjede som har like gode bukser Joda, jeg kan kjøpe bukser andre steder også, men man finner sine favoritt-butikker De har mye annet enn bare dongeribukser der, men alt det andre er ikke min stil. De fokuserer kanskje litt for mye på middelaldrende og eldre damer, så jeg håper de nå klarer å bli flinkere til å fokusere like mye på de som er litt yngre damer. Har du noen gang vært i den butikken? Hva med å ta en tur inn der på shopping? PM er ikke bare for eldre damer, men man kan trygt si at de er for kjærringer i alle aldre. Ikke en butikk jeg vil savne. Anonymkode: 24be0...c74 5
Pinkee Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg er en ekte kjærring, så jeg har handlet en del på PM 😄😄 Finnes ikke dårlige klær, bare folk som ikke klarer å style! 1
Perelandra Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg synes det er leit at de har gått konkurs. Håper det ordner seg slik at de får fortsette. Har selv handlet der inni mellom. Husk at godt voksne og eldre damer også trenger klær. For min mamma på over 80 kan det være ganske vanskelig å finne passende klær, og da har PM vært et godt alternativ. 4
Leo Skrevet 14. oktober 2018 #5 Skrevet 14. oktober 2018 17 timer siden, Millimani skrev: De fokuserer kanskje litt for mye på middelaldrende og eldre damer, så jeg håper de nå klarer å bli flinkere til å fokusere like mye på de som er litt yngre damer. Har du noen gang vært i den butikken? Hva med å ta en tur inn der på shopping? Jeg må vel kunne kalles en middelaldrende dame, men jeg har aldri funnet noe som helst hos PM som jeg synes har vært fint. Følgelig er det også butikker jeg har sluttet å besøke. Nå finnes det imidlertid mange damer som er betydelig eldre enn meg og utvalget av butikker som henvender seg til denne kundegruppen er heller begrenset. Jeg håper derfor at PM overlever, men tror absolutt de bør satse på de godt voksne (Og kjøpesterke! ) damene i stedet for å prøve og konkurrere i det beinharde markedet for unge og yngre damer hvor tilbudet er enormt. 2
Millimani Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 14. oktober 2018 40 minutter siden, Leo said: Jeg håper derfor at PM overlever, men tror absolutt de bør satse på de godt voksne (Og kjøpesterke! ) damene i stedet for å prøve og konkurrere i det beinharde markedet for unge og yngre damer hvor tilbudet er enormt. Det er vel forsåvidt sant. Kolleksjonen pr i dag er jo også mer rettet mot de godt voksne damene, og kanskje det bør fortsette sånn. Men likevel bør de få fram at det er "fullt mulig" for yngre damer også å finne noe brukbart. Glemte å legge en link i HI: https://e24.no/naeringsliv/tekstilindustrien/pm-ledelsen-paa-desperat-eierjakt-etter-konkurs/24462091
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg er midt i 50-årene og burde kanskje sånn sett vært i kundegruppen til PM, men finner svært sjelden noe jeg liker der. Det eneste jeg har kjøpt der er en svart litt finere singlet i god kvalitet. Kommer ikke til å tenke noe over det om kjeden forsvinner. Anonymkode: 5329f...c3a 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 23 hours ago, Millimani said: En av mine favorittbutikker går konkurs og ansatte jobber på spreng for å få til en løsning før det er for sent! Pleier du å handle på "Personlig mote"? Jeg håper inderlig de klarer å redde kjeden, ellers vet jeg ikke hvor jeg skal kjøpe dongeribukser lenger Der har jeg funnet buksene som er akkurat passelig lange, brede, myke og gode i passform. Du kan jo kjøpe en del bukser nå samt sjekke hvor PM skaffer buksen sine fra? Anonymkode: 374b3...cf0
Millimani Skrevet 14. oktober 2018 Forfatter #9 Skrevet 14. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan jo kjøpe en del bukser nå samt sjekke hvor PM skaffer buksen sine fra? Anonymkode: 374b3...cf0 Har absolutt tenkt tanken!
Perelandra Skrevet 20. oktober 2018 #10 Skrevet 20. oktober 2018 PM-butikken her jeg bor har 30% rabatt på alle varer. Fikk vite at butikken holder åpent ut november, men de vet ikke hva som skjer etterpå. Jeg kjøpte to bukser der i en vakker mørk blågrønn farge. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #11 Skrevet 20. oktober 2018 På 13.10.2018 den 23.36, Pinkee skrev: Jeg er en ekte kjærring, så jeg har handlet en del på PM 😄😄 Finnes ikke dårlige klær, bare folk som ikke klarer å style! Kjerring, heter det Anonymkode: 0900e...069
Millimani Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter #12 Skrevet 20. oktober 2018 10 hours ago, Perelandra said: PM-butikken her jeg bor har 30% rabatt på alle varer. Fikk vite at butikken holder åpent ut november, men de vet ikke hva som skjer etterpå. Jeg kjøpte to bukser der i en vakker mørk blågrønn farge. Jeg kjøpte to bukser i dag, men tok meg ikke råd til å kjøpe flere. Blir nok åpent noen uker til sa de, men kunne ikke si hvor lenge. Håper derfor at jeg rekker å kjøpe flere. Men jeg synes nedslaget er altfor dårlig når de har gått konkurs. Burde vært 70% og ikke 30% spør du meg
Perelandra Skrevet 22. oktober 2018 #13 Skrevet 22. oktober 2018 På 20.10.2018 den 21.51, Millimani skrev: Jeg kjøpte to bukser i dag, men tok meg ikke råd til å kjøpe flere. Blir nok åpent noen uker til sa de, men kunne ikke si hvor lenge. Håper derfor at jeg rekker å kjøpe flere. Men jeg synes nedslaget er altfor dårlig når de har gått konkurs. Burde vært 70% og ikke 30% spør du meg Jeg gjetter at de kommer til å øke rabatten etter hvert. Ulempen er at da blir også de beste varene utsolgt.
Millimani Skrevet 22. oktober 2018 Forfatter #14 Skrevet 22. oktober 2018 6 hours ago, Perelandra said: Jeg gjetter at de kommer til å øke rabatten etter hvert. Ulempen er at da blir også de beste varene utsolgt. Vil tro du har rett. Godt for meg å ha butikken to minutter spasertur unna
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #15 Skrevet 22. oktober 2018 5 minutter siden, Millimani said: Vil tro du har rett. Godt for meg å ha butikken to minutter spasertur unna Så bra da får du jo sett hvor mye de har igjen og når de gode tilbudene kommer. Enig i at de burde ha mer enn 30%. 30% salg har jo butikker hele tiden så tror ikke det skaffer så mange ekstra kunder. Anonymkode: 374b3...cf0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå