Gå til innhold

Flanell - lesbisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg syns flanellskjorter kan være fint, men har de siste årene fått med meg at dette visstnok er et slags "gay symbol". At jenter som bruker flanell er lesbiske, ferdig snakka. Kall meg fordomsfull, men nå tør jeg ikke bruke de lenger.. Bruker dere heterofile her flanell? Syns dere det oser gay?

Anonymkode: 1f74c...6d4

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du er redd for skal skje om du bruker flanell? At det skal gjøre deg lesbisk, eller at en lesbe skal stjele skjorta di? 

Ja jeg bruker flanell, er hetero. 

Anonymkode: d4a46...3e7

• Liker 11
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva er det du er redd for skal skje om du bruker flanell? At det skal gjøre deg lesbisk, eller at en lesbe skal stjele skjorta di? 

Ja jeg bruker flanell, er hetero. 

Anonymkode: d4a46...3e7

Jeg er ikke redd for noe, men ønsker ikke fremstå som noe jeg ikke er, enkelt og greit.

Skrevet

Flanell og birkenstocks = lesbe. 

Ihvertfall i USA. Det er ikke så mange som tar den «referansen» her i Norge.

Anonymkode: 16e3c...924

Skrevet

Det er den lesbiske versjonen av skinncaps og latexbukser som homoer går med. 

Man kan faktisk bli lesbisk av å bruke det. Som andre traktorlesbeplagg. 

Anonymkode: a5a2d...59b

• Liker 7
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Flanell og birkenstocks = lesbe. 

Ihvertfall i USA. Det er ikke så mange som tar den «referansen» her i Norge.

Anonymkode: 16e3c...924

Jeg liker begge deler. 🙈🙈 Kanskje jeg kommer ut av skapet om noen år. 

Anonymkode: fb8bc...e12

• Liker 3
Skrevet

Aldri hørt om dette fenomenet. Høres merkelig ut, mildt sagt. 

• Liker 2
Skrevet
20 timer siden, FrankDrebin skrev:

Aldri hørt om dette fenomenet. Høres merkelig ut, mildt sagt. 

Googler du litt så er det mer enn et fenomen, folk skriver som om det bare er en universell fakta at flanell = lesbisk.

• Liker 1
Skrevet
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Googler du litt så er det mer enn et fenomen, folk skriver som om det bare er en universell fakta at flanell = lesbisk.

Jaja, da er jeg vel lesbisk jeg og da :P 

Skrevet

Det har begynt å bli kjølig på nettene så vi har nå lagt på flanell sengetøy, så jeg vet ikke hva som skjer nå..

• Liker 6
Skrevet

Å fader, elsker store rutete flanellskjorter, har vært gift med en mann i mange av mine 43 år, ikke viste jeg at jeg var lesbisk. Får informere gubben en av dagene😂

Anonymkode: 7a514...bc6

• Liker 7
Skrevet

Flannelskjorter har historisk sett hatt tilknytning til flere subkulturer, bla Grunge på 90-tallet og hipstere på 2000-tallet. Og dette er noe de fleste har assosiasjoner til før de tenker "lesbe".

Bestevenninnen min er forøvrig lesbisk, og hun er den mest feminine og dollete jenten jeg kjenner. Hun går i kjoler og skjørt med høye hæler og ville aaaaldri vist seg i flannelskjorte eller Birkenstocks.

Anonymkode: e505b...472

• Liker 5
Skrevet

Note to self: kjøp ei flanellsskjorte, i dag! :fnise: makan til tøys!

Skrevet

Jeg har både rutete flanell og Birkenstock... Juhu...får skaffe meg dame da...

• Liker 3
Skrevet

Jeg bruker flanellsengesett når det er kaldt. Vil det da si at jeg er en lesbe i vinternatten???

Kjenner mange lesber, men tror ingen av dem kler seg i flanellskjorte, birkestock og har pinnekort hår. Husker dog noen traktorlesber på Potta på begynnelsen av 2000-tallet som gikk rett inn i den stereotypien. Flanellskjorter var også in på nittitallet, men da med referanse til tømmerhoggere eller grunge og ikke lesber.  

Anonymkode: 879cd...0d3

• Liker 1
Skrevet

Jeg kjører både traktor og bruker flanellskjorte til arbeidsbruk, - må nok fortelle gubben at jeg er lesbisk da skjønner jeg.😂😂😂😂

Anonymkode: c5aad...4db

• Liker 5
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:
Jeg kjører både traktor og bruker flanellskjorte til arbeidsbruk, - må nok fortelle gubben at jeg er lesbisk da skjønner jeg.😂😂😂😂

Åh fader! Så det der, "je har kjøft ny traktor, vil du bli me heim å sjå", fungerer faktisk på damer? :sjokkert:

Anonymkode: 5c229...004

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Oh yes, i dag er dagen for å komme ut av klesskapet som er fullstappet av flanellskjorter! 

Anonymkode: 879cd...0d3

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...