AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Et fullverdig liv er definert som et aktivt liv med jobb, familie, venner, hobbies og ferier ifølge Wikipedia. Anonymkode: a4176...25e
Frostrose Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Vet ikke om jeg kan si at livet mitt er så aktivt, men jeg føler absolutt at livet mitt er fullverdig. Akkurat at som jeg ønsker at det skal være.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Ikke før jeg har fått meg fast jobb og orden på økonomien. Anonymkode: b9df1...8db
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 absolutt ikke! Hele livet, virker det som på folk, består seg av å mase seg til en karriere, en topp karriere slik at dine foreldre og nærmeste skal kunne skryte av deg. Så skal du ha familie, 2-4 barn, fin bil, fint hus og kunne reise på dyre ferier. Du skal være konstant lykkelig og optimist. Har du en såkalt vanlig jobb, liker hjemmekvelder alene, ikke har kjæreste, ikke har barn osv , så blir det "stakkars deg som ikke har ......" Jeg er mye nedstemt og går nå til psykolog. Og så er all spenningen ødelagt fordi mannen jeg har likt lenge har gått videre. han har ikke sagt det til meg, men det har gått såpass lang tid at han åpenbart ikke kan like meg lengr. helsa er fin, psyken er langt nede. Anonymkode: 28d96...fbd 1
Aragorn ll Elessar Skrevet 14. oktober 2018 #6 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg bryr meg ikke hva andre definirer som et fullverdig liv. I mine øyne har jeg et fullverdig liv. Jeg lever det livet jeg vil leve og hva andre måtte mene om det driter jeg i. 3
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #7 Skrevet 14. oktober 2018 Nei. Livet mitt er stort sett et helvete på jord. Anonymkode: 34d09...0c8
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #8 Skrevet 14. oktober 2018 Nei det har jeg dessverre absolutt ikke. Anonymkode: f25e8...bac
Stina234 Skrevet 14. oktober 2018 #10 Skrevet 14. oktober 2018 Hva er definasjonen på fullverdig liv? Tror at hvis du mener livet ditt er fullverdig så har du ikke noe mer å strekke deg etter. For eksempel noen som har god inntekt, hus, bil , hytte, familie osv. kunne kanskje da få et bedre liv om det ble satt av litt tid og penger til å hjelpe andre som trenger det. Da kan man si at livet har mer mening
Drakan Skrevet 14. oktober 2018 #11 Skrevet 14. oktober 2018 nei. Målet er derimot å komme seg ditt en dag. Føler meg på bedringens vei, og føler meg langt mer stabilt mentalt det siste året samtidig som jeg får flere minner tilbake
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #12 Skrevet 14. oktober 2018 jeg lever ikke et fullverdig liv. isolert, kroniske smerter, mye av inntekten går til helseutgifter(jobber deltid). måtte selge leiligheten min for 3 år siden for å dekke helseutgifter. Anonymkode: cc6ea...17c
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #13 Skrevet 14. oktober 2018 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Et fullverdig liv er definert som et aktivt liv med jobb, familie, venner, hobbies og ferier ifølge Wikipedia. Anonymkode: a4176...25e 1. Har fast jobb. 2.Familie: Menes det egne barn her? Jeg har samboer og familie med foreldre og søsken osv. 3. Har venner, men veldig få der jeg bor nå. 4. Drar på ferie om sommeren, i hvert fall. Anonymkode: 5752c...483
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #14 Skrevet 14. oktober 2018 Nei. Fordi jeg er dømt til et liv som evig singel og kommer til å dø av ensomhet Er sur på mamma fordi hun ikke tok abort. Ingen mann vil ha meg og alt er bare trist. I tillegg blir jeg mobbet av mine muslimske kolleger fordi ingen mann vil ha meg. Er ikke kult å daglig få høre "hva er galt med deg siden ingen mann vil ha deg, jeg ble gift da jeg var 23." Takk for den, jeg er visst bare søppel jeg Anonymkode: c4554...607 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #15 Skrevet 14. oktober 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei. Fordi jeg er dømt til et liv som evig singel og kommer til å dø av ensomhet Er sur på mamma fordi hun ikke tok abort. Ingen mann vil ha meg og alt er bare trist. I tillegg blir jeg mobbet av mine muslimske kolleger fordi ingen mann vil ha meg. Er ikke kult å daglig få høre "hva er galt med deg siden ingen mann vil ha deg, jeg ble gift da jeg var 23." Takk for den, jeg er visst bare søppel jeg Anonymkode: c4554...607 Hei du Frøken Søppel, hvor oppsøker du menn egentlig? begynner å lure siden jeg leser svarene dine her en del. Hvor ofte treffer du noen? Hvor gammel er du? Hvor mange har avvist deg? Hvor mange ganger har du vært oppriktig forelsket? Anonymkode: 28d96...fbd
Trolltunge Skrevet 14. oktober 2018 #16 Skrevet 14. oktober 2018 På 13.10.2018 den 20.19, AnonymBruker skrev: Et fullverdig liv er definert som et aktivt liv med jobb, familie, venner, hobbies og ferier ifølge Wikipedia. Anonymkode: a4176...25e Ifølge Wikipedia har jeg da et fullverdig liv, men jeg har likevel ikke livet jeg drømmer om. Selvrealisering burde også være et punkt, og der har jeg litt å gå på! På enkelte områder føler jeg at jeg får selvrealisert meg, men ikke på alle måter.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #17 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg har det livet jeg vil ha, uansett hva Wikipedia sier..... Anonymkode: bc5fa...b6d
AmandaVI Skrevet 14. oktober 2018 #18 Skrevet 14. oktober 2018 Jeg er en enslig kvinne på 29 uten barn, mann og bil. Så, ja.
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #19 Skrevet 15. oktober 2018 Nei , men lært meg å være tilfreds læll Anonymkode: 9b39c...4de
AnonymBruker Skrevet 15. oktober 2018 #20 Skrevet 15. oktober 2018 Nei, men så er jeg svært syk, og derfor jobber jeg ikke, har dårlig økonomi og har ikke et sosialt liv, ikke har jeg kjæreste, og så syk jeg er nå, så er ikke det aktuelt heller. Jeg har to store barn, og er vel grunnen til at jeg fortsatt er her. Håper virkelig å bli bedre med tiden, og kunne få et litt bedre liv. Anonymkode: c096c...0c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå