Gjest Fuktig Skrevet 20. mars 2005 #1 Skrevet 20. mars 2005 Jeg har et flaut og irriterende problem... :oops: Jeg blir så fort klam/fuktig nedentil ! Spesielt når jeg går med skjørt! Det føles klamt og ekkelt med èn gang.. aner ikke hvorfor :-? Det er såpass ille at det blir skikkelig plagsomt iblant (det render ikke ned eller noe altså ) og jeg føler meg ekkel og urenslig. Har en del utflod også, men jeg vet ikke om det har noe med det å gjøre. En annen ting som plager meg er at jeg har litt "ridebukselår" som gnisser mot hverandre . Når jeg går i bukse er ikke dette noe problem, men når jeg går i skjørt blir det faktisk sårt noengang! Spesielt siden jeg blir så klam nede i der. Det blir virkelig ekkelt. Rett og slett... Håper noen tar dette seriøst. Slike tullesvar finnes det ikke hjelp i, og om noen synes dette er så morsomt/rart at det virker useriøst håper jeg de lar være å svare istedenfor å slenge om seg med hånlighet og sårende komentarer. Og takk hvis noen svarer seriøst
LilleBille Skrevet 20. mars 2005 #4 Skrevet 20. mars 2005 Roar Morten .. nok en festlig gjest .. - hvorfor svare når du ikke har noe å bidra med - når det blir bedt om seriøse svar??? Til trådstarter .. har du prøvd med truseinnlegg - det kan hjelpe litt - evt. intimspray. Hvis problemet er størst når du går med skjørt - kan det hjelpe å gå med underskjørtbukser.
Gjest Melk Skrevet 20. mars 2005 #5 Skrevet 20. mars 2005 Gå med sykkelbukse under skjørt, det hjelper ihvertfall på lårene.
Cherie Skrevet 20. mars 2005 #6 Skrevet 20. mars 2005 Om det blir så sårt at du får varmeutslett skal du få et kjærringråd av meg. Ha på litt potetmel når du legger deg. Det gjør underverker mpt varmeeksem. Men dette er jo et råd for å rette opp det som alt er skjedd. Men vet om folk som bruker potetmel "der nede" fordi det drar til seg fuktighet også. Det høres litt snodig ut, men det sies at dte skal funke.... he he
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2005 #7 Skrevet 20. mars 2005 Takk for råd dere. Har vurdert å bruke en eller annen form for bukser under skjørtet ja... For det er ikke slik at lårene gnisser mot hverandre "hele veien ned", det er bare helt øverst at de møtes... Kanskje hotpants eller noe.. hvis de går langt nok ned på låret... Får håpe dette forsvinner når jeg går ned noen kilo. Har dere andre dette problemet forresten? Eller er det bare låra mine som har litt rar form.. ? :oops: Potetmel skal jeg forsøke. Har tenkt litt på talkum og...(Hvis det er det det heter?) Det har vel noe av den samme effekten.. ?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #8 Skrevet 21. mars 2005 Nei, det er helt klart ikke bare du som har dette problemet. Jeg får veldig lett svetteutslett mellom lårene hvis jeg går i skjørt om sommeren, altså uten strømpebukser el.l. og det kan være fryktelig plagsomt. Talkum kan hjelpe litt. Ellers så fins det underskjørt som er beregnet til å ha under bukseskjørt, altså korte bukser i underskjørtstoff, som jeg bruker noen ganger. Jeg har kjøpt et par på undertøysavdelingen på Steen & Strøm i Oslo. Men på deilige varme dager blir det litt mye klær det også, da får du kanskje finne deg i å bruke shorts i stedet?
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #9 Skrevet 21. mars 2005 Ja det ser ut som jeg må ta til takke med shorts/bukser intill videre... :-? Men det jeg lurer på er om dette problemet vil forsvinne når jeg blir slankere ? Jeg er 163 høy og veier rundt 63kg nå, så jeg er ikke overvektig... Men føler at jeg trenger å gå ned litt i vekt.. Er det dumt av meg å ha noe håp om å slippe "gnissingen" mellom lårene ?
Gjest Formosiss Skrevet 21. mars 2005 #10 Skrevet 21. mars 2005 Jeg kjenner også til disse problemene, og jeg har ingen problemer med vekten (det synes jeg for øvrig ikke du har heller), er 165 og 53 kg. Om det blir klamt og slikt, så er det i allefall en god ting å sove naken, dersom du ikke liker det, så sov naken inne i en pysjbukse slik at "ting" får luft. :-)
Gjest Anonymous Skrevet 21. mars 2005 #11 Skrevet 21. mars 2005 Ja det kan jeg jo Kanskje det blir bedre hvis det får lufta seg litt ? Håper lårene min blir mindre ihvertfall... da slipper jeg i det minste den gnissingen. For den er nesten værre enn klamhetsfølelsen...
Tekumseeh Skrevet 22. mars 2005 #12 Skrevet 22. mars 2005 Hvis du skal bruke talkum, pass på at det ikke er parfymert da. Ellers lykke til med 'luftinga'
Gjest Formosiss Skrevet 22. mars 2005 #13 Skrevet 22. mars 2005 Ja det kan jeg jo Kanskje det blir bedre hvis det får lufta seg litt ? Håper lårene min blir mindre ihvertfall... da slipper jeg i det minste den gnissingen. For den er nesten værre enn klamhetsfølelsen... Prøv også å bruke en del vanlige truser, dersom du til vanlig er stringtrusebruker. (Gjør det når du er hjemme o.l.)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå