Gå til innhold

Skulle ønske jeg hadde en vennegjeng som i Friends

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp blitt student og hadde kanskje litt høye forventninger til studietiden. Før sommeren tok vennskapet med min bestevenninne slutt, det endte ganske dårlig men det var nødvendig. Savner vennskapet vi hadde. Savner en skikkelig bestevenn. Tenkte at studietiden ville bli bedre å at jeg ble kjent med mange fler. Høgskolen jeg går på hadde ei dårlig fadderuke med mye rot. Har blitt kjent med nye folk i kollokvie-gruppa men de har sine egne liv med kjærester og venner. 

Føler på litt ensomhet, selv om jeg har venner her og der samt en fin familie. Flyttet til en ny by. I kollektivet jeg bor i skal det egentlig bo 5 stk, men vi er bare to. Han jeg bor med er bare på rommet sitt og vi har et kleint forhold. Skulle ønske jeg hadde en gjeng å henge og bo med som i friends. Har virkelig gått inn for å bli kjent med folk her, meldt meg på arrangementer og gitt av meg selv. Føler likevel at at the end of the day sitter jeg alene. Går på et årsstudium så mulig det blir bedre neste år, det suger uansett..

Er det flere som kan kjenne seg igjen? 

Anonymkode: 8a0b3...d20

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Som regel er kollektiv der man er satt sammen med tilfeldige mennesker sånn du skisserer. I enkelte tilfeller kan man få et hyggelig kollektiv. Ellers er vel det beste å bo sammen med noen man kjenner fra før av. Jeg vil også ha en vennegjeng som i Friends, men det er ganske urealistisk dessverre. 

Leit at du er ensom. Jeg håper det blir bedre for deg med tiden. Kanskje du kan engasjere deg i noe utenom studier? 

Anonymkode: 9d5fa...d77

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, hadde ikke orket folk rennene ned dørene, eller bo med andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...