AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Ja, her ligger jeg. En voksen kvinne på 25, og griner på sofaen. Etter så-som-så resultat med hjemmefarging, bestemte jeg meg for å spandere på meg et skikkelig frisørbesøk. Jeg har ødelagt håret mitt og til og med betalt 3.000 kr for det. Det ville vært MYE bedre om jeg bare hadde latt være. Ville ha en naturlig "solbleket" look på håret, men endte opp med å se ut som en jævla sebra! Stripene er ALT for lyse i forhold til mitt mørke hår og de er alt for kraftige inn mot hodebunnen slik at dette IKKE kommer til å se naturlig ut når det vokser ut slik som jeg ville. Jeg føler meg så utrolig dum, og jeg har nesten lyst til å ta barberhøvvelen fatt og fjerne hele driten. Jeg blir helt deperimert. Det er til å bli suicidalsk av. Jeg har ikke ord for hvor skuffet og elendig jeg føler meg. Jeg har ikke lyst til å gå på jobb på mandag fordi jeg ser så dum og stygg ut. Hva skal jeg gjøre? Det frister å barbere hodet og gjemme meg i en hule i 10 år til det har vokst ut igjen. Anonymkode: a591c...189 1
Gjest Kokuyo Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Gå tilbake til frisøren og klag. Kanskje de kan fikse det?
Mousj Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Slutte å grine og gå tilbake med en reklamasjon...? 2
NancyDrew Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 (endret) 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, her ligger jeg. En voksen kvinne på 25, og griner på sofaen. Etter så-som-så resultat med hjemmefarging, bestemte jeg meg for å spandere på meg et skikkelig frisørbesøk. Jeg har ødelagt håret mitt og til og med betalt 3.000 kr for det. Det ville vært MYE bedre om jeg bare hadde latt være. Ville ha en naturlig "solbleket" look på håret, men endte opp med å se ut som en jævla sebra! Stripene er ALT for lyse i forhold til mitt mørke hår og de er alt for kraftige inn mot hodebunnen slik at dette IKKE kommer til å se naturlig ut når det vokser ut slik som jeg ville. Jeg føler meg så utrolig dum, og jeg har nesten lyst til å ta barberhøvvelen fatt og fjerne hele driten. Jeg blir helt deperimert. Det er til å bli suicidalsk av. Jeg har ikke ord for hvor skuffet og elendig jeg føler meg. Jeg har ikke lyst til å gå på jobb på mandag fordi jeg ser så dum og stygg ut. Hva skal jeg gjøre? Det frister å barbere hodet og gjemme meg i en hule i 10 år til det har vokst ut igjen. Anonymkode: a591c...189 Nei nå må du puste og slappe av. Suicidalsk var vel i det meste her... Det du gjør er å ta kontakt med frisør og si at du ikke er fornøyd med jobben de har gjort. Det har jeg selv gjort, og det var ingen problem - de fikset en ny time for meg og jeg måtte ikke betale noe for det. De fleste frisører ønsker å ha et godt rykte ovenfor sine kunder. Men hvorfor sa du ikke noe da du satt der? Skjønner det er vanskelig, men du betaler jo dem for å gjøre jobben sin riktig. Endret 13. oktober 2018 av NancyDrew 3
rambo Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 Frisøren setter pris på en mulighet til å rette opp håret, gå og klag så får du nok rettet det opp eller pengene tilbake. 😁 Ikke gjør noe med håret selv! Da mister du denne garantien. 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 Akkurat nå, Mousj skrev: Slutte å grine og gå tilbake med en reklamasjon...? Men hva kan han gjøre? Hva skal jeg be om? Dette er første gang jeg farger håret hos en frisør. Anonymkode: a591c...189
Mousj Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: Men hva kan han gjøre? Hva skal jeg be om? Dette er første gang jeg farger håret hos en frisør. Anonymkode: a591c...189 Si akkurat det du sier her. At du føler kontrastene er for store, det passer ikke deg. Da retter de det opp igjen. En helt vanlig reklamasjon. De ønsker ikke at kundene skal være misfornøyde og har kompetansen til å ordne det, og kommer til å gjøre det.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, NancyDrew skrev: Nei nå må du puste og slappe litt av. Suicidalsk var vel i det meste her... Det du gjør er å ta kontakt med frisør og si at du ikke er fornøyd med jobben de har gjort. Det har jeg selv gjort, og det var ingen problem - de fikset en ny time for meg og jeg måtte ikke betale noe for det. De fleste frisører ønsker å ha et godt rykte ovenfor sine kunder. Men hvorfor sa du ikke noe da du satt der? Skjønner det er vanskelig, men du betaler jo dem for å gjøre jobben sin riktig. Det var ikke så lett å se i det sterke lyset på frisørsalongen, og det ser bedre ut på avstan enn når man ser nærme. På kloss hold seg det UTROLIG fake ut, selv når jeg prøver å sjule det i en hestehale. Hvis du googler "chunky highlights" så får du se hvordan jeg ser ut nå. Det ser helt utrolig fake og dust ut. Anonymkode: a591c...189
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #9 Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke så lett å se i det sterke lyset på frisørsalongen, og det ser bedre ut på avstan enn når man ser nærme. På kloss hold seg det UTROLIG fake ut, selv når jeg prøver å sjule det i en hestehale. Hvis du googler "chunky highlights" så får du se hvordan jeg ser ut nå. Det ser helt utrolig fake og dust ut. Anonymkode: a591c...189 Det var ikke særlig fint nei. Men du får gjøre som mange her sier, gå tilbake og be dem gjøre om på stripene. Anonymkode: 0884a...074 1
NancyDrew Skrevet 13. oktober 2018 #10 Skrevet 13. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var ikke så lett å se i det sterke lyset på frisørsalongen, og det ser bedre ut på avstan enn når man ser nærme. På kloss hold seg det UTROLIG fake ut, selv når jeg prøver å sjule det i en hestehale. Hvis du googler "chunky highlights" så får du se hvordan jeg ser ut nå. Det ser helt utrolig fake og dust ut. Anonymkode: a591c...189 Ah, skjønner Veldig leit... Men du, ta deg en tur tilbake til frisøren. De fleste (profesjonelle) frisører tar jobben sin på alvor, og strekker seg langt for å gjøre kundene sine fornøyde! Du har ingenting å tape her Om du synes det er for flaut, så kan du jo kjøpe en glansvask/toner med litt mørkere farge, og prøve? Dra da til en annen frisør som kan se på stripene dine, og finne en farge som kan kamuflere de lett. Men om du nå ønsker å ha lysere striper, da hadde jeg heller dratt til frisøren. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #11 Skrevet 13. oktober 2018 Beklager at jeg er så negativ, dere. Jeg er bare nødt til å få frustrasjonen og skuffelsen ut! Jeg setter veldig pris på alle kontruktive råd jeg får. Men jeg klarer bare ikke å komme over hvor ekstremt TRASHY jeg ser ut. Og så til 3.000 kr til og med! Jeg føler meg virkelig som et søppelmenneske med disse platinablonde "can I speak to the manager"-stripene på det mørke håret mitt. Det ser sånn ut, bare at det er langt. Ville ha "naturlig, solbleket look" med naturlig ovegang til min egentlige farge Ville ha noe enkelt som dette: Anonymkode: a591c...189
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #12 Skrevet 13. oktober 2018 Her er et bilde av sebrastripene til kr 3.000 som jeg har nå. Jeg ville at det skulle se naturlig solbleket ut. Hva skal jeg si til frisøren for å få det rettet opp igjen? Anonymkode: a591c...189
TheGirlWhoWaited Skrevet 13. oktober 2018 #13 Skrevet 13. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker said: Her er et bilde av sebrastripene til kr 3.000 som jeg har nå. Jeg ville at det skulle se naturlig solbleket ut. Hva skal jeg si til frisøren for å få det rettet opp igjen? Anonymkode: a591c...189 Dette er det du blir suicidal av??? Wow, du har et greit liv ellers da, skjønner jeg 😳 5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #14 Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, TheGirlWhoWaited skrev: Dette er det du blir suicidal av??? Wow, du har et greit liv ellers da, skjønner jeg 😳 Det var ikke bokstavlig ment. Anonymkode: a591c...189
TheGirlWhoWaited Skrevet 13. oktober 2018 #15 Skrevet 13. oktober 2018 Just now, AnonymBruker said: Det var ikke bokstavlig ment. Anonymkode: a591c...189 Bare LITT dramaqueen - mente helt sikkert at du skrev at du var voksen, skjønner du 😂
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #16 Skrevet 13. oktober 2018 Forskjellen på bildet du ville ha og det du har fått er jo grunntonen. Så egentlig har du fått det du ba om, men det kan umulig se likt ut. Når det er sagt så er det selvfølgelig ikke greit å være så misfornøyd, så gå tilbake og be de dempe stripene. Anonymkode: 7d43c...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #17 Skrevet 13. oktober 2018 Hva med å kjøpe https://www.vita.no/harpleie/harfarge/excellence-creme-7-blond . Da vil de lyse stripene bli litt mørkere. Anonymkode: a7902...f9b
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #18 Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Dette er det du blir suicidal av??? Wow, du har et greit liv ellers da, skjønner jeg 😳 Herregud, dama er opprørt, skjønner du ikke det? Når en hjemmefarging gikk galt og mitt korsrygg lange hår så ut som en katastrofe så gråt jeg hele kvelden og var livredd, hadde skikkelig angst og fælt. Folk reagerer forskjellig når de blir opprørt, ts er sikkert mye roligere om er par dager, men slutt nå med å slenge piss. Ts, jeg vet ikke så mye, men ta med masse bilder til frisøren og vis frem? Du kan kanskje og eventuellt be om pengene tilbake hvis de ikke tror de kan fikse det, så du kan få gjort det hos proffe? Anonymkode: 1530e...c77 3
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #19 Skrevet 13. oktober 2018 3 minutter siden, TheGirlWhoWaited skrev: Bare LITT dramaqueen - mente helt sikkert at du skrev at du var voksen, skjønner du 😂 Da er det jammen bra at du oppfører deg som slik et prakteksemplar på en voksen selv. Anonymkode: a591c...189 2
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #20 Skrevet 13. oktober 2018 Du går til frisøren og ber om reklamasjon. For 3000 kr skal du være fornøyd. Slike striper var populært i år 2000. Det burde en enkel sak og dempe dem. Anonymkode: 09902...b43 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå