AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg er slik at jeg liker alt som gode venner legger ut og også dersom de liker mine. Men det er en som betyr ekstra mye for meg, og jeg kjenner jeg blir fornærmet dersom han ikke liker. Jeg er gnien til han også, fordi han har det med å slette bildene sine noen ganger, men jeg liker de han legger ut som jeg faktisk synes er bra. Han legger ut bilder oftere enn meg. Derfor kan det gå noen bilder imellom de gangene jeg liker hos han. Jeg legger ut mer sjelden, han kan legge ut 4-5 ganger i uka, jeg legger kanskje ut 1 gang i uka. Det går kanskje 4-8 bilder mellom hver gang jeg liker hans, hos han går det 2-6 bilder mellom hver gang han liker mine. Saken er at jeg har ei venninne som han liker omtrent ALT hos, hun liker nesten aldri hans. Hvorfor er det slik? Er det fordi han legger noe i våres kontakt? Og legger merke til at jeg ikke liker alle hos han? Eller er det fordi han ikke vil vie meg noe oppmerksomhet? at han rett og slett ikke er intrerresert? Virker jeg idiot dersom jeg prøver å like de neste han legger ut for å se om han vil begynne å like mine igjen også ? Føler bare at siden jeg er kvinne så bør jeg ikke, jeg bør sitte passivt og evt vente på kontakt, fordi en kvinne som er mer "på" er turnoff ? Anonymkode: 0adf2...314
Frostrose Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg tror ikke at de fleste menn legge like mye i likes på ig som enkelte damer gjør. Har dere kontakt utenfor ig? Det må jo telle mer?
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, Frostrose skrev: Jeg tror ikke at de fleste menn legge like mye i likes på ig som enkelte damer gjør. Har dere kontakt utenfor ig? Det må jo telle mer? vi bor veldig langt fra hverandre så vi får ikke sett hverandre. jeg vet ikke om det er han eller jeg som avsluttet, for det går jo aldri an å holde en samtale gående med ham. han har alltid startet den, men når jeg har prøvd å vise interesse og stille oppfølgingsspørsmåk har jeg bare stoppet fordi jeg føler jeg er den eneste som holder samtalen i gang. han svarer på alle og spør tilbake, men så føler jeg det er bare meg. Anonymkode: 0adf2...314
Frostrose Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg hadde bare fortsatt som før. Spør evt rett ut. Liker ikke å spille spill. Det skaper bare drama.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå