Gå til innhold

Ingen som likte de små smarttelefonene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser at Apple har sluttet å selge Iphone SE som hadde 4 tommers skjerm, nå er det minste man kan få iphone 7 som er 4,7 tommer. Androidmobilene er gjerne ikke mindre enn 5 tommer. 

Er det ingen som likte de små mobilene  på rundt 4 tommer? Liker selv bedre å ha med meg en liten telefon og synes de også var mer behagelig å bruke. 

Kan skjønne at mange liker stor skjerm, men rart at det ikke skal vær noe marked for de mindre telefonene. 

Anonymkode: fb897...79b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, det er ikke ofte jeg surfer på nettet med mobilen, da bruker jeg nettbrett eller pc, bare skummer nyhetene på mobilen egentlig. Så er det så praktisk med mindre mobiltelefoner, når man skal ha de med seg på turer, trene, ut i kajakk, på fjellet men som du sier så er det veldig få modeller å velge i. Produsentene leverer vel det markedet vil ha angående dette.

Skrevet
10 minutter siden, Duftavsommerregn said:

Helt enig, det er ikke ofte jeg surfer på nettet med mobilen, da bruker jeg nettbrett eller pc, bare skummer nyhetene på mobilen egentlig. Så er det så praktisk med mindre mobiltelefoner, når man skal ha de med seg på turer, trene, ut i kajakk, på fjellet men som du sier så er det veldig få modeller å velge i. Produsentene leverer vel det markedet vil ha angående dette.

Helt enig.   

TS

Anonymkode: fb897...79b

Skrevet

Tja.. Jeg bruker mobilen til nesten alt nå om dagen. Surfing, nettbank, sosiale medier.. Eneste gangen jeg drar fram PCen er vel om jeg skal jobbe. 

Helt klart en fordel med større skjerm. Eneste ulempen er at det er trangt i lomma.. 

Anonymkode: d727c...366

• Liker 1
Skrevet

Jeg liker fortsatt Sony Xperia sin compact-serie. De er som regel på 4,5 tommer. Perfekt størrelse, synes jeg. Men av de med tastatur likte jeg Sony mini pro best (andre utgaven). Den hadde fysisk tastatur og var av en perfekt, liten størrelse.

xperia_xz2_compact_1-1500x1000.jpg

maxresdefault.jpg

Anonymkode: 769e8...7e2

• Liker 1
Skrevet

Synes iPhone 5 er sykt liten! trykker jo alltid feil, og alt blir så lite der. Har selv en Sony Xperia z3 Comakt og synes den er litt liten. Likevel en del større enn iPhone 5 da. 

Anonymkode: 8e2e6...175

Skrevet

Jeg husker en kollega kjøpte den første Galaxy Note. Skjermen var på 5.3" og alle lo av det svære beistet. Hvem trenger sååå stor skjerm på en mobil liksom.. 

De aller fleste ligger jo over den størrelsen i dag. Note 9 er på 6.4".. 

Anonymkode: d727c...366

Skrevet

Jeg liker de små!

Skrevet

Du finner garantert smartmobiler med mindre skjermer på asiatiske sider.

Skrevet

Jeg liker egentlig de små best, men synet mitt er ikke helt enig. :fnise: Så min neste blir nok dessverre i full størrelse. Har litt lyst på en Galaxy S8, den ligger i alle fall veldig godt i hånda i forhold til hvor stor den er. 

Anonymkode: 99132...98c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...