AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Hei! For en tid tilbake siden våknet jeg av noen lyder fra kjæresten min. Grunnen til at kjæresten min lagde lyder var fordi jeg drev å klådde på og hadde henda mellom beina. jeg våkner å ser hva jeg gjør å slutter umiddelbart. Jeg snur meg til siden å later som ingenting har skjedd, vettskremt. Dette er første gang. Hvorfor skjer dette? Anonymkode: f5eaa...c82
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 høres nesten litt ut som sexomnia, du kan søke på det Anonymkode: bd6f6...6fd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 Å gå i søvne er en ikke bevisst handling. Så........ Anonymkode: 95c67...2a0
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 Det er vel bare hyggelig? Hender jeg tafser på dama og sovner med handa på musa eller tissen. Har også oppmevt at hun har sovnet med tissen min i hånda. Favoritten er å vokne av at hun er kåt og suger eller onanerer meg. Tror det gjør noe med selvfølelsen den dagen hun slutter å tafse. Anonymkode: a7123...9ce 4
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg var vandt til å sove vedsiden av typen min og vi pleide å kose veldig mye... når jeg sov hos en veninne en gang så våknet jeg av at jeg lå på brystet hennes og holdt henne i hånda. Fy faen drt var litt sjokk når jeg skjønte at det ikke var han. Hun sov tungt og merket det ikke heldigvis... jeezez... godt jeg ikke våkna med hånda på musa hennes. Ble litt redd for å sove vedisden av veninner igjen kan man si. Anonymkode: f3499...5b1
Gjest Anonym Bruker Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei! For en tid tilbake siden våknet jeg av noen lyder fra kjæresten min. Grunnen til at kjæresten min lagde lyder var fordi jeg drev å klådde på og hadde henda mellom beina. jeg våkner å ser hva jeg gjør å slutter umiddelbart. Jeg snur meg til siden å later som ingenting har skjedd, vettskremt. Dette er første gang. Hvorfor skjer dette? Anonymkode: f5eaa...c82 Fordi du er ekstremt KÅT !
FrankDrebin Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 Sånt kan vel fort skje når man sover sammen. Siden det ikke var en bevisst handling fra din side så er det innafor. 1
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #9 Skrevet 14. oktober 2018 Mannen min gjør dette ofte. Han kan plutselig rive av meg dyna og begynne å fingre meg før han plutselig legger seg ned og snorker igjen. Vi har også hatt sex flere ganger mens han sover også våkner han midt i sexen. Anonymkode: 76d5f...cdc
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #10 Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har også hatt sex flere ganger mens han sover også .....noe som faktisk er straffbart. Anonymkode: df1bd...e67
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #11 Skrevet 14. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: .....noe som faktisk er straffbart. Anonymkode: df1bd...e67 ..... hvis man ikke har avklart det på forhånd. Anonymkode: 3235b...ce3
Katten.2.0 Skrevet 14. oktober 2018 #12 Skrevet 14. oktober 2018 4 hours ago, AnonymBruker said: Mannen min gjør dette ofte. Han kan plutselig rive av meg dyna og begynne å fingre meg før han plutselig legger seg ned og snorker igjen. Vi har også hatt sex flere ganger mens han sover også våkner han midt i sexen. Anonymkode: 76d5f...cdc Har mistet tall på hvor mange ganger jeg har våknet mitt i en seksuell handling.
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #13 Skrevet 14. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: .....noe som faktisk er straffbart. Anonymkode: df1bd...e67 Det er ikke straffbart hvis verken han eller jeg har noe i mot det og vi begge er klar over at dette kan skje. Når han våkner under sexen, avslutter vi ikke, men fortsetter på vanlig måte til vi begge kommer også ler vi litt av det etterpå før vi sovner igjen. Anonymkode: 76d5f...cdc 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå