Gå til innhold

Har du fått påskeegg?  

1. 1. Har du fått påskeegg?

• Ja
      10
    • Nei
      14
    • Påskeegg er noe tull
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

.. det har jeg :)

For første gang siden jeg var liten fikk jeg påskeegg av mamman min.. - det var kjempekoselig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg har ikke fått, men krysser fingrene på at det kommer et i løpet av påsken!!

:wink:

Jeg har imidlertid gitt til foreldrene mine, et hver, fylt med det jeg vet de liker aller best. De ble utrolig overraska, og ble kjempeglade!

Skrevet

Har ikke fått ennå, men bruker å få fra farmor...

Skrevet

Det kommer nok et ganske snart ... det har i alle fall pleid å gjøre det.

Skrevet

fikk påskeegg fra jobben, kan nok hende jeg kjøper ett selv til neste helg... får se.

Gjest Leola
Skrevet

Nei, jeg kan aldri huske å ha fått påske-egg.

Skal kjøpe meg et par poser med glaserte egg fra Anton Berg - de hører påsken til.

Ellers skal jeg muligens lage til et egg til minstemann hjemme - eldstegutten er for gammel og reiser dessuten bort i påsken...

Skrevet

Ellers skal jeg muligens lage til et egg til minstemann hjemme - eldstegutten er for gammel og reiser dessuten bort i påsken...

.. man blir aldri for gammel... :) til påskeegg...

Gjest Leola
Skrevet

Tror neppe det er så pop å dra med seg påske-egg fra mor på guttetur i påsken :ler: med mindre det er fylt med sigaretter, snus og øl :ler:

Skrevet

ja.. jeg har fått påskeegg fra mamma.. håper å få et fra kjæresten også! :wink:

Skrevet
Tror neppe det er så pop å dra med seg påske-egg fra mor på guttetur i påsken :ler: med mindre det er fylt med sigaretter' date=' snus og øl :ler:[/quote']

.. tenk for en kul mor du ville blir sett på da ... :ler:

Skrevet
Tror neppe det er så pop å dra med seg påske-egg fra mor på guttetur i påsken :ler: med mindre det er fylt med sigaretter' date=' snus og øl :ler:[/quote']

.. tenk for en kul mor du ville blir sett på da ... :ler:

Skrevet

Har ikke fått, nei - men har gitt bort selv til sønnen min! Skulle gjerne ha fått...

Skrevet

Ikke fått, tror ikke jeg får heller men håper jo :-)

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg blir da aldri for gammel for slikt :o Pleier å få de neste søndag tror jeg

Skrevet

Har ikke fått ennå, men det dukker vel opp et i løpet av lørdagen under påskejakta :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Har gitt påskeegg og fått påskehøne

:sjarmor:

(AU! Ikke slå!)

Skrevet

Jeg har ikke fått. Men det har ingenting å si, for jeg spiser innholdet i egget sambo fikk av meg. Man må jo dele! :-)

Skrevet

Jeg får ikke før påsekaften.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Nej.. :-(

Snufs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...