Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått plass i Kværnerdalen barnehage i Oslo, som ikke er en av våre ønskede barnehager, og jeg lurte på om noen har noen erfaringer derfra? Si gjerne også hvilket team, siden barnehagen er veldig stor. Har lest en del dårlig fra en del pr tilbake, men ikke noe nyere og kjenner heller ingen med barn der. Babyen er knappe året når hen begynner, så er litt nervøs for at det blir for stort for lille.

Anonymkode: da9f9...b74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner en som jobber der og de har gått ned på antall barn pr. voksne. 

Anonymkode: dbf99...2c8

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner en som jobber der og de har gått ned på antall barn pr. voksne. 

Anonymkode: dbf99...2c8

Det høres jo positivt ut!

Skrevet

Jeg har hørt begge deler om den barnehagen. Har selv barn i den mye mindre nabobarnehagen. Noen har byttet til vår barnehage fordi de har hørt så mye bra om den, men blitt skuffet og byttet tilbake.

Til syvende og sist avhenger jo alt av personalet på basen, og det kan jo variere fordi de bytter internt på basene. 

Uteområdene er blitt veldig flotte, nye i fjor. Og generelt gode fasiliteter ellers. 

Anonymkode: d5265...5fd

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hørt begge deler om den barnehagen. Har selv barn i den mye mindre nabobarnehagen. Noen har byttet til vår barnehage fordi de har hørt så mye bra om den, men blitt skuffet og byttet tilbake.

Til syvende og sist avhenger jo alt av personalet på basen, og det kan jo variere fordi de bytter internt på basene. 

Uteområdene er blitt veldig flotte, nye i fjor. Og generelt gode fasiliteter ellers. 

Anonymkode: d5265...5fd

Det høres jo fint ut! Vi ønsker egentlig å bytte til en nærmere der vi bor, men der får vi neppe plass før neste høst (og heller ikke sikkert vi får det da). 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...