Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Holder på å pakke sykehusbag. Har lagt 2 par ullinnlegg i bagen. Lurer på hvor mange av engangs ammeinnlegg skal jeg ta med? Vet ikke enda hvor mange dager jeg kommer til å være der. Men hvor mange ganger om dagen bytter  man engangs innlegg?

Anonymkode: f7648...fc5

Skrevet

Det er sjelden melka kommer så skikkelig i gang på barsel at man trenger mange innlegg. Jeg har stort sett ikke hatt behov for innlegg der. Har vært på barsel i opptil 4 dager. 

Men du kan jo ta med til 2 skift om dagen.

Anonymkode: c2892...b07

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er sjelden melka kommer så skikkelig i gang på barsel at man trenger mange innlegg. Jeg har stort sett ikke hatt behov for innlegg der. Har vært på barsel i opptil 4 dager. 

Men du kan jo ta med til 2 skift om dagen.

Anonymkode: c2892...b07

Takk ☺

Anonymkode: f7648...fc5

Skrevet

Jeg trengte ikke ammeinnlegg før ungen var 10 mnd gammel

Anonymkode: 0781b...fcd

Skrevet

Jeg hadde ikke noe særlig bruk for ammeinnlegg mens vi var på sykehuset, men da vi kom hjem da kunne jeg gjerne bytte flere ganger for dagen.

Anonymkode: 1639d...df2

Skrevet

Ville ha tatt med 6, 3 til hvert bryst. Tipper du ikke får overflod med melk under sykehusoppholdet. Jeg fikk melk tidlig og brukte ammeinnlegg i tilfelle jeg skulle lekke, siden jeg hadde melk i mengder sist gang. Men jeg tror jeg brukte 3 pr pupp på sykehuset, inkludert de jeg reiste hjem med. Har heldigvis klart å unngå den verste bryst-og melkesprengen denne gangen ved å bare la baby spise når den vil og ikke pumpe vekk sprengen, men heller massere i dusjen og anvende cottermans (?) grep👍 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...