AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Hei Holder på å pakke sykehusbag. Har lagt 2 par ullinnlegg i bagen. Lurer på hvor mange av engangs ammeinnlegg skal jeg ta med? Vet ikke enda hvor mange dager jeg kommer til å være der. Men hvor mange ganger om dagen bytter man engangs innlegg? Anonymkode: f7648...fc5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #2 Skrevet 13. oktober 2018 Det er sjelden melka kommer så skikkelig i gang på barsel at man trenger mange innlegg. Jeg har stort sett ikke hatt behov for innlegg der. Har vært på barsel i opptil 4 dager. Men du kan jo ta med til 2 skift om dagen. Anonymkode: c2892...b07
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Skrevet 13. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er sjelden melka kommer så skikkelig i gang på barsel at man trenger mange innlegg. Jeg har stort sett ikke hatt behov for innlegg der. Har vært på barsel i opptil 4 dager. Men du kan jo ta med til 2 skift om dagen. Anonymkode: c2892...b07 Takk ☺ Anonymkode: f7648...fc5
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg trengte ikke ammeinnlegg før ungen var 10 mnd gammel Anonymkode: 0781b...fcd
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 Jeg hadde ikke noe særlig bruk for ammeinnlegg mens vi var på sykehuset, men da vi kom hjem da kunne jeg gjerne bytte flere ganger for dagen. Anonymkode: 1639d...df2
Pearl2.0 Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 Ville ha tatt med 6, 3 til hvert bryst. Tipper du ikke får overflod med melk under sykehusoppholdet. Jeg fikk melk tidlig og brukte ammeinnlegg i tilfelle jeg skulle lekke, siden jeg hadde melk i mengder sist gang. Men jeg tror jeg brukte 3 pr pupp på sykehuset, inkludert de jeg reiste hjem med. Har heldigvis klart å unngå den verste bryst-og melkesprengen denne gangen ved å bare la baby spise når den vil og ikke pumpe vekk sprengen, men heller massere i dusjen og anvende cottermans (?) grep👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå