Gå til innhold

Trøbbel i heimen pga BANANER!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gjem sønnen din sine bananer. I et skap mannen dkn ikke pleier å gå i.

Anonymkode: 1c9af...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg hadde ikke lest denne før. Gull!!! 

Anonymkode: 1e3f1...b53

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, nå har jeg engasjert meg sterkt i denne banan-debatten, og så oppdager jeg at den faktisk er flere år gammel, når jeg kommer til de siste innleggene. Fantastisk tråd. Takk for at den ble tatt frem så jeg fikk lest den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nå har jeg lest hele tråden og forstår fortsatt ikke hvorfor en ettåring MÅ ha 1-2 bananer hver eneste dag? Høres ikke veldig sunt ut med banan som en så stor del av en ettåring sitt kosthold. Ettåringer spiser jo ikke så voldsomt mye i løpet av en dag, så 1-2 bananer utgjør jo faktisk en god del av en dags matinntak. Blir jo veldig ensidig kost.

Anonymkode: 0e416...652

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om fremdeles er gifte, eller om hun la bananskall i toppen av trappa og cashet inn forsikringspengene? Ungen er nok uansett drittlei bananer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg greier ikke å ta dette seriøst... Ikke rart par går fra hverandre når uløselig problemer som dette oppstår...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Minerwa skrev:

Oi, nå har jeg engasjert meg sterkt i denne banan-debatten, og så oppdager jeg at den faktisk er flere år gammel, når jeg kommer til de siste innleggene. Fantastisk tråd. Takk for at den ble tatt frem så jeg fikk lest den.

Jeg drømte om denne tråden i natt i..🤣 ( varmt = drømmer greit mye rart ) så måtte spørre om hvordan det gikk 😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

• 9 måneder senere...
Annonse
AnonymBruker

Gjør som meg. Kjøp en kitchpro food safe. Den er til mat. Og har kodelås, slik at ikke mat blir tatt. Jeg ble nødt til å ha det, for hadde lignende problemer med mat som forsvant. Mitt beste kjøp ever. 

Anonymkode: c23e9...4d6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...
AnonymBruker

😅

Anonymkode: 2aaa4...db9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...