Gå til innhold

Trøbbel i heimen pga BANANER!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg bor med 4 aper, så forstår problemet.

Kjøper inn bananer slik at alle 3 barna skal ha en banan hver, hver dag, men så har mannen hatt bananbonanza om kvelden, og da er det tomt når de sultne gorillaene mine skal ha frokost! 

Jeg kjøper bananer ihvertfall annenhver dag, men går alltid tom allikevel! 

Anonymkode: 8a269...aa8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, Dorey skrev:

Er bananer så dyrt da? Jeg betaler ca 2 kr for en når jeg handler på Rema.

2 kr x 8 stykker om dagen som TS sier at hun kjøper x 30 dager i en måned = 960 kroner i måneden på bananer.    På et år blir det 11.520 kroner. 

Om de skal fortsette med samme forbruket av bananer som de har nå, så blir det veldig dyrt, ja. 

Anonymkode: 94d33...ccf

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir tykk og forstoppet av å spise så mange bananer, og hos dere ender det i tillegg med krangel, baluba og tom lommebok. Du må helt klart kjøpe inn epler i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden kommer til å ende opp i en podcast ett eller annet sted :hoho:

Jeg støtter for øvrig forslaget om låsbar boks. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men kjære vene da!! Slutt å kjøp bananer da!! Så kjøper du heller to bananer til lørdag, så får apene en hver!!

Anonymkode: bd06c...323

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

wooow.... altså bare wooooow!

Voldsomt til engasjemang rundt en tråd som skrives av en dame som ikke greier å handle inn nok bananer...

woooow!

Anonymkode: 6dded...ed2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voldsomt til engasjemang rundt en tråd som skrives av en dame som ikke greier å handle inn nok bananer...

woooow!

Ok, to ting her: 

1) Han spiser opp alle bananene uansett hvor mye hun handler (og spiser helt abnormt mye, noe som verken er økonomisk eller sunt for kroppen).

2) Hvorfor er det hun som skal handle inn bananer til familien? Han går hjemme og er arbeidsledig, han kan handle sine egne bananer eventuelt. 

Og hvordan i alle dager kan en far ikke ta hensyn til at barnet også skal ha bananer?

Anonymkode: c1b36...508

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

woooow!

Jeg synes det er bra folk engasjerer seg, det er faktisk ikke greit at han, andre menn eller kvinner ikke kan ta hensyn til andre 

Anonymkode: 57132...54f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri kjøpt og spist så mange bananer som etter jeg oppdaget denne tråden. Kommer på den hver gang jeg set bananhaugen i butikken... 😁sikker på at du ikke er ansatt som influencer hos Bama? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
AnonymBruker
På 13.10.2018 den 12.58, AnonymBruker skrev:

Sønnen vår er veldig glad i bananer. Han spiser en banan om dagen, enkelte dager to. Mannen er minst like glad i bananer, eller mer... hver eneste dag spiser han opp bananene til sønnen vår. Jeg har sagt til han at han ikke må gjøre det, fordi han skal ha de.. og jeg ikke orker å gå på butikken hver eneste bidige dag for å kjøpe nye bananer. Det går greit noen dager, også begynner han å spise de opp igjen. Det er så sinnsykt irriterende. Jeg har sagt til han at han får kjøpe sine egne bananer, men det orker han ikke da. 

Hva i alle dager gjør jeg? Snart rabler det for meg

Hvordan gikk dette?

Anonymkode: 1d918...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ordet "banan" har mistet all mening etter å ha lest denne tråden.

Anonymkode: 1beff...540

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Merkelig at det er så vanskelig å skjønne for mange her... Uansett hvis lange bananer hi kjøper, spiser mannen opp alle og det ikke er igjen til sønnen. Skjønner godt du er frustrert, hj! En mann som ikke klarer å styre seg selv om det går ut over sitt eget barn? Hadde gjort meg forbanna. Og så blir han faktisk sur fordi hi ikke gidder å løpe pp butikken for å kjøpe flere bananer til en voksen mann!? Som er arbeidsledig og lever på dama!? Toppen av frekkhet er det!! 

Anonymkode: 1a5db...1f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AthenaRavenLuna

Denne tråden var litt morsom :fnise:

Men TS bare kjøp flere bananer, neste gang og del dem likt til ungen og mannen din....😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Annonse
AnonymBruker

hvordan går det ts? Har dere handlet inn nok bananer for påsken? 

Anonymkode: 1d918...f5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.10.2018 den 13.00, Oppgitt78 skrev:

Kjøp flere bananer når du først er på butikken.

Genialt! 

;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Perfeket eksempel på en tulletråd som ts drar frem igjen med jevne mellomrom.

Anonymkode: cacbd...e55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På Saturday, October 13, 2018 den 10.58, AnonymBruker skrev:

Sønnen vår er veldig glad i bananer. Han spiser en banan om dagen, enkelte dager to. Mannen er minst like glad i bananer, eller mer... hver eneste dag spiser han opp bananene til sønnen vår. Jeg har sagt til han at han ikke må gjøre det, fordi han skal ha de.. og jeg ikke orker å gå på butikken hver eneste bidige dag for å kjøpe nye bananer. Det går greit noen dager, også begynner han å spise de opp igjen. Det er så sinnsykt irriterende. Jeg har sagt til han at han får kjøpe sine egne bananer, men det orker han ikke da. 

Hva i alle dager gjør jeg? Snart rabler det for meg

#FirstWorldProblems!    

Anonymkode: 9cb3f...532

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...