AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Del Skrevet 13. oktober 2018 Sønnen vår er veldig glad i bananer. Han spiser en banan om dagen, enkelte dager to. Mannen er minst like glad i bananer, eller mer... hver eneste dag spiser han opp bananene til sønnen vår. Jeg har sagt til han at han ikke må gjøre det, fordi han skal ha de.. og jeg ikke orker å gå på butikken hver eneste bidige dag for å kjøpe nye bananer. Det går greit noen dager, også begynner han å spise de opp igjen. Det er så sinnsykt irriterende. Jeg har sagt til han at han får kjøpe sine egne bananer, men det orker han ikke da. Hva i alle dager gjør jeg? Snart rabler det for meg Anonymkode: 57132...54f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oppgitt78 Skrevet 13. oktober 2018 Populært innlegg #2 Del Skrevet 13. oktober 2018 Kjøp flere bananer når du først er på butikken. 161 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #3 Del Skrevet 13. oktober 2018 Gjem bananene, gi til sønnen når han vil ha, be gubben kjøpe egne bananer. Av og til må en berre ta drastiske grep Anonymkode: 91a3e...54e 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Factum Factaria Skrevet 13. oktober 2018 #4 Del Skrevet 13. oktober 2018 (endret) Kjøp nok bananer til hele familien. Her i huset er vi fire som spiser bananer, handler ikke mer enn 1-2 ganger i uka allikevel. Endret 13. oktober 2018 av Factum Factaria 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Leo Skrevet 13. oktober 2018 Populært innlegg #5 Del Skrevet 13. oktober 2018 Hva er problemet med å kjøpe nok bananer slik at både mann og barn kan spise 1 - 2 bananer om dagen? 99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NewInTown Skrevet 13. oktober 2018 #6 Del Skrevet 13. oktober 2018 Her finner man virkelig de merkeligste problemstillinger. Enig med de andre - kjøp nok bananer. Det er verre ting man kan fòre familien sin med, og det er verre ting man kan krangle om. 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #7 Del Skrevet 13. oktober 2018 Akkurat nå, Leo skrev: Hva er problemet med å kjøpe nok bananer slik at både mann og barn kan spise 1 - 2 bananer om dagen? Mistenker at det sjelden blir nok bananer, men at gubben spiser mer fordi det er mer.. det er iallefall min erfaring med sånt, derfor ba jeg henne gjemme noen til barnet Anonymkode: 91a3e...54e 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Del Skrevet 13. oktober 2018 Altså.. jeg kjøper sikkert 7-8 bananer om dagen.. sønnen får 1-2, og mannen spiser opp resten. Er det mulig å spise så mange bananer liksom? Vi har ikke så god råd at vi kan kjøpe bananer i hytt og pine Anonymkode: 57132...54f 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slutt Skrevet 13. oktober 2018 #9 Del Skrevet 13. oktober 2018 Er dette virkelig et så uløselig problem at du ikke vet hva du skal gjøre? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecLoui89 Skrevet 13. oktober 2018 #10 Del Skrevet 13. oktober 2018 Er dette virkelig et reelt problem? Kjøp flere bananer da vel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #11 Del Skrevet 13. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sønnen vår er veldig glad i bananer. Han spiser en banan om dagen, enkelte dager to. Mannen er minst like glad i bananer, eller mer... hver eneste dag spiser han opp bananene til sønnen vår. Jeg har sagt til han at han ikke må gjøre det, fordi han skal ha de.. og jeg ikke orker å gå på butikken hver eneste bidige dag for å kjøpe nye bananer. Det går greit noen dager, også begynner han å spise de opp igjen. Det er så sinnsykt irriterende. Jeg har sagt til han at han får kjøpe sine egne bananer, men det orker han ikke da. Hva i alle dager gjør jeg? Snart rabler det for meg Anonymkode: 57132...54f Hvis det rabler for deg av en sånn sak. Skjerp deg. Anonymkode: fccaa...ab8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #12 Del Skrevet 13. oktober 2018 Akkurat nå, slutt skrev: Er dette virkelig et så uløselig problem at du ikke vet hva du skal gjøre? Det er jo sinnsykt irriterende da.. her kjøper jeg bananer til sønnen, og før jeg vet ordet av det er de spist opp. Jeg kjøpte ekstra bananer en dag.. men det tok ikke lange tider før det heller var tomt! Anonymkode: 57132...54f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2018 #13 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg hadde seriøst kjøpt to-tre store klaser med first price bananer bare for å se hvor langt han dro det Er jo fort 7-8 bananer i hver pose! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slutt Skrevet 13. oktober 2018 #14 Del Skrevet 13. oktober 2018 Kjøp enda flere da. Herregud. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #15 Del Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, Ann Christin skrev: Jeg hadde seriøst kjøpt to-tre store klaser med first price bananer bare for å se hvor langt han dro det Er jo fort 7-8 bananer i hver pose! Virker nesten som han spiser alle disse bananene på trass.. bare for å irritere meg😓 Anonymkode: 57132...54f 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #16 Del Skrevet 13. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mistenker at det sjelden blir nok bananer, men at gubben spiser mer fordi det er mer.. det er iallefall min erfaring med sånt, derfor ba jeg henne gjemme noen til barnet Anonymkode: 91a3e...54e Det var et smart forslag.. da trenger jeg ikke dra på butikken hele tiden. Kassemannen må jo begynne å lure når jeg kjøper så mange bananer Anonymkode: 57132...54f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 13. oktober 2018 #17 Del Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Virker nesten som han spiser alle disse bananene på trass.. bare for å irritere meg😓 Anonymkode: 57132...54f Vel, jo flere bananer, jo mindre annet søtt! Bananer er veldig sukkerholdige i forhold til hva man skulle tro. Er en grunn til at diabetikere ikke skal ha i seg banan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #18 Del Skrevet 13. oktober 2018 Skriv sønnens navn med tusj på halvparten av bananene. Å si at vis han spiser guttens bananer må han kjøpe nye. Ellers blir det som å stjele fra et barn, å det vil han vel ikke.... Personlig sliter jeg med å ha snop i hus, må liksom spise det. Men om det ligger i en pose merket barnas navn(som de eks. har fått i en bursdag) da klare jeg å la være, da tilhører det noen andre og det er veldig tydelig. Anonymkode: cc7d5...688 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rullerusk Skrevet 13. oktober 2018 #19 Del Skrevet 13. oktober 2018 Hvis dette er det største problemet i livet ditt må jeg bare bøye meg i støvet og gratulere!!!! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Filifjonkamor Skrevet 13. oktober 2018 #20 Del Skrevet 13. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sønnen vår er veldig glad i bananer. Han spiser en banan om dagen, enkelte dager to. Mannen er minst like glad i bananer, eller mer... hver eneste dag spiser han opp bananene til sønnen vår. Jeg har sagt til han at han ikke må gjøre det, fordi han skal ha de.. og jeg ikke orker å gå på butikken hver eneste bidige dag for å kjøpe nye bananer. Det går greit noen dager, også begynner han å spise de opp igjen. Det er så sinnsykt irriterende. Jeg har sagt til han at han får kjøpe sine egne bananer, men det orker han ikke da. Hva i alle dager gjør jeg? Snart rabler det for meg Anonymkode: 57132...54f Lager dere et stort nummer ut av bananer? Kjøp inn flere da vel, verre kan det vel da vel ikke være. Er det tomt så er det tomt og det er ikke farlig for guttungen å lære 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå