Gå til innhold

Trøbbel i heimen pga BANANER!!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sønnen vår er veldig glad i bananer. Han spiser en banan om dagen, enkelte dager to. Mannen er minst like glad i bananer, eller mer... hver eneste dag spiser han opp bananene til sønnen vår. Jeg har sagt til han at han ikke må gjøre det, fordi han skal ha de.. og jeg ikke orker å gå på butikken hver eneste bidige dag for å kjøpe nye bananer. Det går greit noen dager, også begynner han å spise de opp igjen. Det er så sinnsykt irriterende. Jeg har sagt til han at han får kjøpe sine egne bananer, men det orker han ikke da. 

Hva i alle dager gjør jeg? Snart rabler det for meg

Anonymkode: 57132...54f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjem bananene, gi til sønnen når han vil ha, be gubben kjøpe egne bananer. Av og til må en berre ta drastiske grep

Anonymkode: 91a3e...54e

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp nok bananer til hele familien. Her i huset er vi fire som spiser bananer, handler ikke mer enn 1-2 ganger i uka allikevel. 

Endret av Factum Factaria
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her finner man virkelig de merkeligste problemstillinger. Enig med de andre - kjøp nok bananer. Det er verre ting man kan fòre familien sin med, og det er verre ting man kan krangle om.

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Leo skrev:

Hva er problemet med å kjøpe nok bananer slik at både mann og barn kan spise 1 - 2 bananer om dagen? :klo:

Mistenker at det sjelden blir nok bananer, men at gubben spiser mer fordi det er mer.. det er iallefall min erfaring med sånt, derfor ba jeg henne gjemme noen til barnet

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. jeg kjøper sikkert 7-8 bananer om dagen.. sønnen får 1-2, og mannen spiser opp resten. Er det mulig å spise så mange bananer liksom? Vi har ikke så god råd at vi kan kjøpe bananer i hytt og pine 

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sønnen vår er veldig glad i bananer. Han spiser en banan om dagen, enkelte dager to. Mannen er minst like glad i bananer, eller mer... hver eneste dag spiser han opp bananene til sønnen vår. Jeg har sagt til han at han ikke må gjøre det, fordi han skal ha de.. og jeg ikke orker å gå på butikken hver eneste bidige dag for å kjøpe nye bananer. Det går greit noen dager, også begynner han å spise de opp igjen. Det er så sinnsykt irriterende. Jeg har sagt til han at han får kjøpe sine egne bananer, men det orker han ikke da. 

Hvis det rabler for deg av en sånn sak. Skjerp deg.

Anonymkode: fccaa...ab8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, slutt skrev:

Er dette virkelig et så uløselig problem at du ikke vet hva du skal gjøre? 

Det er jo sinnsykt irriterende da.. her kjøper jeg bananer til sønnen, og før jeg vet ordet av det er de spist opp. Jeg kjøpte ekstra bananer en dag.. men det tok ikke lange tider før det heller var tomt!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde seriøst kjøpt to-tre store klaser med first price bananer bare for å se hvor langt han dro det:fnise: Er jo fort 7-8 bananer i hver pose!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Ann Christin skrev:

Jeg hadde seriøst kjøpt to-tre store klaser med first price bananer bare for å se hvor langt han dro det:fnise: Er jo fort 7-8 bananer i hver pose!

Virker nesten som han spiser alle disse bananene på trass.. bare for å irritere meg😓

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mistenker at det sjelden blir nok bananer, men at gubben spiser mer fordi det er mer.. det er iallefall min erfaring med sånt, derfor ba jeg henne gjemme noen til barnet

Det var et smart forslag.. da trenger jeg ikke dra på butikken hele tiden. Kassemannen må jo begynne å lure når jeg kjøper så mange bananer 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Virker nesten som han spiser alle disse bananene på trass.. bare for å irritere meg😓

Vel, jo flere bananer, jo mindre annet søtt! Bananer er veldig sukkerholdige i forhold til hva man skulle tro. Er en grunn til at diabetikere ikke skal ha i seg banan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriv sønnens navn med tusj på halvparten av bananene.  Å si at vis han spiser guttens bananer må han kjøpe nye. Ellers blir det som å stjele fra et barn, å det vil han vel ikke....

Personlig sliter jeg med å ha snop i hus, må liksom spise det. Men om det ligger i en pose merket barnas navn(som de eks. har fått i en bursdag) da klare jeg å la være, da tilhører det noen andre og det er veldig tydelig.

Anonymkode: cc7d5...688

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dette er det største problemet i livet ditt må jeg bare bøye meg i støvet og gratulere!!!! 

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lager dere et stort nummer ut av bananer?

Kjøp inn flere da vel, verre kan det vel da vel ikke være. Er det tomt så er det tomt og det er ikke farlig for guttungen å lære

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...