Gå til innhold

Temperaturdropp midt i lutealfasen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Lurer på om noen av dere har opplevd at temperaturen synker en uke etter eggløsning. På torsdag var den 37.1, i går 36,44 (!) og i dag morges 36.9. Tok på meg bind i går fordi jeg var overbevist om at mensen kom en uke for tidlig. Hadde murring i magen også. Men i dag er alt "normalt" igjen. Ser på nettet at dette kan være en implantasjonsdip 😀 Krysser fingrene. 

Så har noen av dere opplevd dette? Og i så fall, skyldtes det graviditet?!

Anonymkode: d0b82...1d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

Lurer på om noen av dere har opplevd at temperaturen synker en uke etter eggløsning. På torsdag var den 37.1, i går 36,44 (!) og i dag morges 36.9. Tok på meg bind i går fordi jeg var overbevist om at mensen kom en uke for tidlig. Hadde murring i magen også. Men i dag er alt "normalt" igjen. Ser på nettet at dette kan være en implantasjonsdip 😀 Krysser fingrene. 

Så har noen av dere opplevd dette? Og i så fall, skyldtes det graviditet?!

Jeg hadde det på dag 6 da jeg ble gravid med minstemann☺️

Endret av frk.Sanna
  • Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, frk.Sanna skrev:

Jeg hadde den på dag 6 da jeg ble gravid med minstemann☺️

Oi! Så spennende 😀

Håper det skyldes graviditet her også 😉 vel vitende om at det ikke behøver å være det.

• Liker 1
Skrevet

Det er en del som snakker om det, men det er lite vist at det faktisk skyldes det. (Mtp at økt temperatur kommer ac økt progesteron henger det ikke helt sammen). Men mange har opplevde det! Jeg har derimot opplevde det mange ganger uten å være gravid.

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, bondekone skrev:

Det er en del som snakker om det, men det er lite vist at det faktisk skyldes det. (Mtp at økt temperatur kommer ac økt progesteron henger det ikke helt sammen). Men mange har opplevde det! Jeg har derimot opplevde det mange ganger uten å være gravid.

Takk for svar. Ser at det er normalt å oppleve det uten at en er gravid også. 😊

Jeg håper litt nå da. Er veldig vár for symptomer. Livmorstappen sitter fortsatt høyt for eksempel, og den pleier å være lavere plassert etter eggløsning. Har ømme bryster også. Men alt dette kan en jo ha om en ikke er gravid også 😄 Får vente tålmodig og se om mensen kommer i uken eller ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...