Gå til innhold

Analt hos menn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den forrige meldingen ble fjernet av moderator pga seksualisrt innhold. Det ble kanskje litt vel detaljert. Sender derfor en redigert utgave, som forsåvidt forteller det samme😊

Jeg og typen min, ble sammen for et par måneder siden. For noen dager siden, hadde vi egentlig helt ekstremt deilig sex, spesielt for typen min😊  Å ja dere hørte helt riktig, orgasmer:-) Det gikk for han mange ganger, mistet helt tellingen😉🤔 Ja, han er ung, 21, er selv 30, jeg erfaren og han er veldig viril. Men denne gangen var helt annerledes.

Vi hadde kosa oss lenge, med langt forspill, jeg hadde allerede gitt han orgasme to ganger. Det er helt vanlig det,  Etterpå fortsatte vi med dildo på han. Dette ble jo bare helt magisk. Han har mast mye om dette etterpå, noe jeg har gjort, men føler det blir litt slitsomt å holde på så lenge, selv om det gir meg masse også😁 Min lille uro er ægså, han ha homofile, eller bifile tanker/ drømmer??

Anonymkode: fb997...62b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det noe å si, om han er bifil/biseksuel? 

Skrevet
3 minutter siden, SlemUlv skrev:

Jeg syns jo det, blir ikke helt det samme, hvis hans lidenskap og ekstreme nytelse, kanskje drives av tanken på å bli elsket og tatt av menn.

Skrevet

Analsex har ingenting med legning å gjøre.

Jeg er selv mann, elsker å ri en dildo til jeg får orgasme av dette. Gjør det etpar ganger pr mnd max...pga det er så deilig. Men tenner ikke på menn i heletatt dessverre. Men en kvinne med strap-on prøver jeg gjerne.

Anonymkode: 84ce6...e77

• Liker 2
Skrevet

Ingen kan spå dette på forumet... Det må du nesten ta med han.

Men jeg er ganske lei denne myten om at menn som liker anal er skeiv... og at bi menn som er sammen med damer drømmer om menn hele tiden...

• Liker 1
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg syns jo det, blir ikke helt det samme, hvis hans lidenskap og ekstreme nytelse, kanskje drives av tanken på å bli elsket og tatt av menn.

Så.. Du ser tydelig at han nyter at du har sex med ham. Men du er fortsatt brydd over tanken på at han kanskje også liker menn? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Den forrige meldingen ble fjernet av moderator pga seksualisrt innhold. Det ble kanskje litt vel detaljert. Sender derfor en redigert utgave, som forsåvidt forteller det samme😊

Jeg og typen min, ble sammen for et par måneder siden. For noen dager siden, hadde vi egentlig helt ekstremt deilig sex, spesielt for typen min😊  Å ja dere hørte helt riktig, orgasmer:-) Det gikk for han mange ganger, mistet helt tellingen😉🤔 Ja, han er ung, 21, er selv 30, jeg erfaren og han er veldig viril. Men denne gangen var helt annerledes.

Vi hadde kosa oss lenge, med langt forspill, jeg hadde allerede gitt han orgasme to ganger. Det er helt vanlig det,  Etterpå fortsatte vi med dildo på han. Dette ble jo bare helt magisk. Han har mast mye om dette etterpå, noe jeg har gjort, men føler det blir litt slitsomt å holde på så lenge, selv om det gir meg masse også😁 Min lille uro er ægså, han ha homofile, eller bifile tanker/ drømmer??

Du trenger ikke å være redd for det. Jeg liker også ting der bak, men er nok en av de siste menn på guds grønne jord som vil klå på å bli klådd på av en annen mann. Anal nytelse har ingenting med homofili å gjøre. Det er bare en ren nytelse.  ;) 

Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Så.. Du ser tydelig at han nyter at du har sex med ham. Men du er fortsatt brydd over tanken på at han kanskje også liker menn? 

Må jo vedkjenne, et ja til det.

Skrevet
19 minutter siden, Hr. Aktiv skrev:

Du trenger ikke å være redd for det. Jeg liker også ting der bak, men er nok en av de siste menn på guds grønne jord som vil klå på å bli klådd på av en annen mann. Anal nytelse har ingenting med homofili å gjøre. Det er bare en ren nytelse.  ;) 

Takk, fint å høre.😊😉

Skrevet
1 time siden, SlemUlv skrev:

Det lurer jeg også på faktisk.

Anonymkode: a2d30...9ba

Skrevet

Førsteinntrykket mitt av bifile mannfolk var dårlig. Jeg fikk det for meg at de "undskylde" utroskap med mannfolk, slurvet med værskekontakt og var seksuelt halv-rovdyr på seg selv og andre. Så fant jeg ut at endel bifile var vennligere mot andre mennesker, mer omsorgsfulle fedre og også kom i versoner som var monogame og trofaste. Ja, takk.

Men det med at analen har noe med leggning å gjøre? Nei, det er nok en myte. Statestikk blandt menn som har sex med menn er klar slik sett. Er ikke alle i kategorien som liker analstimuli. Det ene fører ikke til det andre og vice versa.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Må jo vedkjenne, et ja til det.

Så trist :( da syns jeg du skal sette deg ned å prate med ham. Får å få avklart hans legning. 

Ikke fordi analsex har noe med legning å gjøre, men fordi du er usikker. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...