Gå til innhold

Sko til skjørt i hverdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil bruke mer skjørt i hverdagen, men finner ingen sko som passer til!

Ønsker lave sko, gjerne ankelstøvletter. Ønsker at det skal være pent, men avslappet. Ser noen bruker concerse osv, men ikke det jeg er ute etter..

Kom gjerne med linker!😊

Anonymkode: a8cf9...4b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke link da mine ble kjøpt i fjor, men ankelstøvletter som er sorte, helt enkle, uten hæl, da jeg går en del i det daglige.

Anonymkode: d1db0...712

Skrevet

Jeg bruker ankelskoletter, har to par, beige og sorte. Synes også joggesko til skjørt er innafor. Følg forskjellige klesbutikker på Insta for inspirasjon. Eller sjekk Pinterest. 

Anonymkode: fa57f...a09

Skrevet

Chelsea boots😊

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vil bruke mer skjørt i hverdagen, men finner ingen sko som passer til!

Ønsker lave sko, gjerne ankelstøvletter. Ønsker at det skal være pent, men avslappet. Ser noen bruker concerse osv, men ikke det jeg er ute etter..

Kom gjerne med linker!😊

Anonymkode: a8cf9...4b1

Kjøp et par bestemorsko? sånn med knyting du vet ikke så høy hæl og bred lest. 

Anonymkode: 21d61...f9d

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker samme type sko som jeg ville ha brukt til bukse.

Anonymkode: 0d050...6d0

Skrevet

Det er bestemorsko eller?

Anonymkode: 21d61...f9d

Skrevet

Jeg bruker en del penere sneakers/joggesko og ankelstøvletter til skjørt og kjoler. Har et par svarte ASFVLT speedsocks og et par hvite Vagabond Zoe skinnsko med snøring. På innkjøpslisten står også et par sorte Kastel til ruskete høstvær (ikke skikkelig regnvær altså - da må det sterkere kaliber til 😄). Til penere anledninger bruker jeg noe ala Disse fra Vagabond.

Skrevet

Joggesko og ballerinasko er fint til skjørt. 

Anonymkode: 3f161...cd3

Skrevet

Nude of scandinavia - Hilda sneakers.

Skrevet

Jeg liker myke dempede sko, som er snuppete. 

Disse er kjøpt i Sverige. 

45D75405-B8BB-442E-900A-894FF691F17F.png

Skrevet
På 13.10.2018 den 13.47, gohege skrev:

Jeg bruker en del penere sneakers/joggesko og ankelstøvletter til skjørt og kjoler. Har et par svarte ASFVLT speedsocks og et par hvite Vagabond Zoe skinnsko med snøring. På innkjøpslisten står også et par sorte Kastel til ruskete høstvær (ikke skikkelig regnvær altså - da må det sterkere kaliber til 😄). Til penere anledninger bruker jeg noe ala Disse fra Vagabond.

Haha, jeg har også speedpocks og de er skikkelig stygge men akk så gode på. Har også hvite fra vagabond, men med helt tynn såle. De gir meg skikkelig 80 talls sommerølelse og gir minner om hvite blodeskjørt og ja akkurat hvite tynne skinnsko😀

Anonymkode: 92547...43e

Skrevet

Om våren og sommeren bruker jeg ofte sneakers eller birkenstock til skjørt og kjoler, men nå om høsten og til vinteren har jeg ulike varianter av Dr Martens som jeg varierer mellom

Sorte Chelseaboots med for  https://www.footway.no/leonore-21045001-black.html

Sorte «herresko» https://www.footway.no/1461-black-7.html

Sort hel sandalaktig sko  https://www.footway.no/polley-black.html

Elsker Dr Martens, de blir ikke utslitte, bare bedre og bedre 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...