Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg gjør. Er ensom og har ingen å snakke med.

Anonymkode: 538ec...9be

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bump 

Skrevet

Nei, bumping er en uting. Og nå gikk jeg egentlig inn her for å skrive lurer på hvor mange sekunder det tar før en moroklump skriver bump. Men jeg rakk det ikke. 

Anonymkode: 5bf48...796

• Liker 3
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Nei, bumping er en uting. Og nå gikk jeg egentlig inn her for å skrive lurer på hvor mange sekunder det tar før en moroklump skriver bump. Men jeg rakk det ikke. 

Ser jo forøvrig nå at det var samme moroklumpen som startet tråden. 

• Liker 2
Skrevet

Gjorde det en gang for lenge siden, tråden var vel 2-3 måneder gammel. Det ble ikke populært, så da gikk jeg i hi et par år før jeg våget meg tilbake. :P 

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ser jo forøvrig nå at det var samme moroklumpen som startet tråden. 

:laugh: Hei på deg :vinke:

Skrevet
Akkurat nå, FrankDrebin skrev:

Gjorde det en gang for lenge siden, tråden var vel 2-3 måneder gammel. Det ble ikke populært, så da gikk jeg i hi et par år før jeg våget meg tilbake. :P 

Huff da. Ble folk så sinte? :hug:

Skrevet

Huff da. Ble folk så sinte? :hug:

Ja, det er en av de verste forbrytelsene man kan gjøre her inne, og har sett flere få "juling" for å svare i en eldre tråd, så jeg tar ingen sjanser lenger. :)

• Liker 1
Skrevet

Ja, det er en av de verste forbrytelsene man kan gjøre her inne, og har sett flere få "juling" for å svare i en eldre tråd, så jeg tar ingen sjanser lenger. :)

Takk for råd! :) Men jeg har også lest at folk får kjeft for å starte en ny tråd om et tema, når det finnes gamle tråder om samme tema. Så egentlig tror jeg at kjefterne finner noe å kjefte for uansett.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for råd! :) Men jeg har også lest at folk får kjeft for å starte en ny tråd om et tema, når det finnes gamle tråder om samme tema. Så egentlig tror jeg at kjefterne finner noe å kjefte for uansett.

Ja, for noen er det en hobby eller livsstil å kjefte, men starter du en ny tråd og får tyn fordi det allerede finnes en om samme tema, er det bare å referere til konsekvensene av å bumpe gammel moro. Det har samme effekt som fullmånen har på varulver. :P 

• Liker 1
Skrevet

Ja, for noen er det en hobby eller livsstil å kjefte, men starter du en ny tråd og får tyn fordi det allerede finnes en om samme tema, er det bare å referere til konsekvensene av å bumpe gammel moro. Det har samme effekt som fullmånen har på varulver. :P 

Så da blir kjefterne gale?

Skrevet

Så da blir kjefterne gale?

Det skal jeg love deg. OK, jeg setter selvsagt ting på spissen her, men folk blir ublide her inne når det gamle trekkes opp, dessverre. :)

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, FrankDrebin skrev:

Det skal jeg love deg. OK, jeg setter selvsagt ting på spissen her, men folk blir ublide her inne når det gamle trekkes opp, dessverre. :)

Takk for at du deler :) 

Skrevet

Takk for at du deler :) 

Bare hyggelig. :)

• Liker 1
Skrevet
14 minutter siden, FrankDrebin said:

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg svarte ut fra de som kun skriver "bump" og ikke bidrar med noe til tråden. Å dra opp gamle tråder kan i noen tilfeller være like greit som å starte en ny, bare man gjør oppmerksom på at den er gammel. Ellers er det ikke alle som legger merke til det. Ser jo folk som skriver "dump ham" til folks som fortalte for 14 år siden at kjæresten var utro. Eller "ring legevakten" til en som var syk i 2003.

• Liker 3
Skrevet

Det hender at jeg bumper mine egne tråder hvis jeg har laget en tråd som ikke får svar.

Jeg trekker imidlertid IKKE opp 14 år gamle tråder. Da er det bedre å starte en ny tråd. Det finnes selvsagt gråsoner mellom dette, hvor man kan være enig eller uenig. 

Anonymkode: 67fad...aa2

• Liker 3
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvordan løser bumping det problemet?

Skrevet

Bumping er underlig ord .. når man tenker på det 🙄

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er å bumpe?

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hva er å bumpe?

Å løfte opp en tråd ved å skrive et innlegg i tråden, eller å skrive "bump" for å få andre til å skrive i tråden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...