Gå til innhold

Hvilke regler i et ff-forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på å få meg en ff, men har null erfaring med sex utenfor forhold... 

Hva slags regler/retningslinjer har dere i et ff forhold? Var dette noe dere avklarte på forhånd eller ble de til etterhvert? Er det noe dere har snakket om eller er det mer selvfølgelige regler som ikke trengs å tas opp? 

Tenker spesielt mtp om man kan treffe/date andre, om man sier ifra dersom man har flørtet med andre, kan ha sex med andre, kan fortelle venner om forholdet, omgås hverandre ellers osv.

Anonymkode: 97a0b...a2d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går seg jo til av seg selv, men generelt er det ingen regler for at man ikke kan flørte med eller ligge med andre, friheten til å gjøre dette er jo litt av poenget med FF. Noen henger man mye med som en venn i tillegg, andre er booty calls i fylla mest.

Men man er jo gjerne åpne om man møter andre, ene FFen jeg hadde var for eksempel rebound for begge etter brudd, og vi lå og delte mye om kjærlighetssorgen og lengselen etter den andre og slikt. Jeg har også hatt de hvor vi prater mye om dating og andre folk vi holder på med.

Har jeg hatt avtale om å være exclusive med noen fordi vi har droppet kondom. Da må jeg vite at han ikke ligger med andre uten gummi, og han må si fra når det skjer. 

Anonymkode: 8f314...858

• Liker 1
Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane
  • Liker 1
Skrevet

Utgangspunktet er at man kan treffe, date og ligge med andre men man trenger ikke og bør ikke fortelle hverandre om det. Man bør naturligvis bruke kondom som en selvfølge, men gjør man ikke det betyr det ikke at den andre ikke ligger rundt fordet... ikke vær redd for å ta praten om kjønnssykdommer, det er faktisk no av det viktigste! 

Er ikke farlig å fortelle venner at man har fått seg pulevenn men så lenge de ikke skal møte vedkommende er det ikke så mye vits å utlevere til alle andre hvem man har sex med.  Noen pulevenner kan henge sammen med felles venner sammen , og vennene vet at man har en greie, men mange liker ikke å kysse ute foran andre osv fordi de vil ikke gi inntrykk av at man er i forhold siden de holder døren oppe for nye flørter også og vil ikke ha rykte på seg å være opptatt, men sånne ting er ganske individuelt

Anonymkode: 172ea...36d

Skrevet

Dere velger selv hva slags regler dere skal ha, som andre nevner over her som feks om dere kan date/sex med andre mens dere er FF.

Når jeg selv hadde et slikt opplegg så gjorde vi det enkelt, hvis man fikk følelser eller begynte å ha sex med andre så kuttet vi det ut, noe som fungerte utmerket for oss begge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...