AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #1 Skrevet 13. oktober 2018 Dere leser riktig, kjæresten min, (gutt), går i trange glinsende latex bukser og spray on- trange skinnbukser, i glinsende svart skinn. Syns det er litt spes, men har vent meg til det og kan til og med se det er kult og passer hans rocka tøffe stil:-). Hva ville dere sagt eller tenkt? Anonymkode: 35980...c54
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Skrevet 13. oktober 2018 Synes det er kult om han er ung og stilen er gjennomført. Anonymkode: fb64d...8c9 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Skrevet 13. oktober 2018 19 minutter siden, Gent82 skrev: Kult 🙂 Kult, er du mann eller dame, som syns dette er kul stil? Var rart i starten, men har vent meg til stilen og har begynt å like den. Syns det er rart de få gangene han ikke er kledd sånn. Anonymkode: 35980...c54
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #6 Skrevet 13. oktober 2018 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er kult om han er ung og stilen er gjennomført. Anonymkode: fb64d...8c9 Han er ung, 20, lang og tynn😊 Anonymkode: 35980...c54 1
isw Skrevet 13. oktober 2018 #7 Skrevet 13. oktober 2018 Kult hvis han ellers er en rocka person, og forutsatt at han ikke kler seg sånn på jobb (hvis jobben hans ikke er å spille i band da). Hvis det ikke passer overens med resten av stilen hans, er jeg mye mer i tvil. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Skrevet 13. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han er ung, 20, lang og tynn og gjennomført stil😊😊 Anonymkode: 35980...c54 Anonymkode: 35980...c54
Sitronterte Skrevet 13. oktober 2018 #9 Skrevet 13. oktober 2018 Å hjelpe meg. Høres helt forferdelig ut. Litt sånn harry stil. 1
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #10 Skrevet 13. oktober 2018 2 minutter siden, isw skrev: Kult hvis han ellers er en rocka person, og forutsatt at han ikke kler seg sånn på jobb (hvis jobben hans ikke er å spille i band da). Hvis det ikke passer overens med resten av stilen hans, er jeg mye mer i tvil. Han er en rocka type, gjennomført stil. Han er tynn og lang å syns han Etter hvert er utrolig kul, ikke minst som tar stilen helt ut. Han er student og en deltidsjobb. Han går gjennomført sånn kledd da også😊. Syns det er kul stil, men skjønner ikke helt at han orker peset, for bruker laaang tid på å få latexbuksene på😉 Men, liker definitivt stilen hans nå. Anonymkode: 35980...c54
Gent82 Skrevet 13. oktober 2018 #11 Skrevet 13. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kult, er du mann eller dame, som syns dette er kul stil? Var rart i starten, men har vent meg til stilen og har begynt å like den. Syns det er rart de få gangene han ikke er kledd sånn. Anonymkode: 35980...c54 Ingenting galt med selve antrekket, men mitt 'kult' er forutsatt at han får stilen til å funke da. Jeg vet ikke om han klarer det for jeg har ikke sett han.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #12 Skrevet 13. oktober 2018 8 minutter siden, Gent82 skrev: Ingenting galt med selve antrekket, men mitt 'kult' er forutsatt at han får stilen til å funke da. Jeg vet ikke om han klarer det for jeg har ikke sett han. Ok, ikke så lett for andre å vite, men syns selv det funker utrolig bra på han og hans kropp ja😊 Anonymkode: 35980...c54
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #13 Skrevet 13. oktober 2018 48 minutter siden, Gent82 skrev: Ingenting galt med selve antrekket, men mitt 'kult' er forutsatt at han får stilen til å funke da. Jeg vet ikke om han klarer det for jeg har ikke sett han. En skinnbukse han går i. Anonymkode: 35980...c54
Cuntzilla Skrevet 13. oktober 2018 #14 Skrevet 13. oktober 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: En skinnbukse han går i. Anonymkode: 35980...c54 Tights? 😛 Kanskje ikke helt fan av akkurat tights på menn, men jeg liker skinnbukser og latexbukser. Om de har bra stil sånn ellers da, får det til å funke. Ikke alle som kan "pull it off" (savner norsk versjon av begrepet?). Men er glad i både rocka stil og folk som kjører sin egen greie generelt. Bruker skinn og latex selv og.
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #15 Skrevet 13. oktober 2018 59 minutter siden, Cuntzilla skrev: Tights? 😛 Kanskje ikke helt fan av akkurat tights på menn, men jeg liker skinnbukser og latexbukser. Om de har bra stil sånn ellers da, får det til å funke. Ikke alle som kan "pull it off" (savner norsk versjon av begrepet?). Men er glad i både rocka stil og folk som kjører sin egen greie generelt. Bruker skinn og latex selv og. Ikke tights, men ligner denne.😊 Latex er jo latex og selvforklarende. Fint å høre at flere er positive. Opplever at han får blikk, men av den positive arten😊😊 Anonymkode: 35980...c54
Gent82 Skrevet 13. oktober 2018 #16 Skrevet 13. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ikke tights, men ligner denne.😊 Latex er jo latex og selvforklarende. Fint å høre at flere er positive. Opplever at han får blikk, men av den positive arten😊😊 Anonymkode: 35980...c54 Det er flott . For om det ser riktig ut på han, er ikke godt å si før man møter på han - men Det krever uansett en bra porsjon selvtillit og det er imponerende bare det ;-) 2
Minitroll Skrevet 4. november 2018 #17 Skrevet 4. november 2018 Tenker at latex lukter vondt og at det må smøres med et slags "glidemiddel" for glans. Litt tacky. Hadde forøvrig et latex skjørt på med på byen da jeg var rundt atten år. Det spjæra og jeg endte opp med å gå med lang genser og bare truse hjem i 4-5 grader.
AnonymBruker Skrevet 5. november 2018 #18 Skrevet 5. november 2018 Tenker at vedkommende har mange kinky fetisher eller fantasier... Som kan være spennende... Men også at det er litt femi... Anonymkode: 73bcf...0e6
SoWhat? Skrevet 5. november 2018 #19 Skrevet 5. november 2018 Jeg sier at det er så bra at noen tør skille seg ut, og gå for den stilen som de selv liker! Og jeg tenker at du er forelsket og godtar ham som han er. Bare positivt mao!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå