ventilator Skrevet 13. oktober 2018 #1 Del Skrevet 13. oktober 2018 Hei I går var jeg å fikk satt på vipper for første gang(punktvipper som er limt på). Sa flere ganger at jeg ikke ville ha stoore vipper, men at det skulle se mest mulig naturlig ut. Nå ser jeg ut som en klovn Alt alt for store. Vil egentlig bare grine... Så hvordan kan jeg få fjerna disse uten at jeg skader mine egne vipper så voldsomt? Hun jeg gjorde det hos sa jeg kunne børste vippene ofte, det gjør jeg og litt faller jo av, men jeg vil ha alt bort Noen tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frostrose Skrevet 13. oktober 2018 #2 Del Skrevet 13. oktober 2018 Legg bomullsdotter dynket i olje på øynene. Det fjerner ikke alt, men en del. Smør inn øyelokkene og området rundt med olje før du legger deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventilator Skrevet 13. oktober 2018 Forfatter #3 Del Skrevet 13. oktober 2018 Takk for tips! Vil vell se helt ujevt og rart ut en stund da sikkert? Hvilken type olje burde jeg bruke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #4 Del Skrevet 13. oktober 2018 Jeg prøvde også punktvipper én gang, for meg holdt det med den ene. Da jeg gikk ut av salongen følte jeg at jeg ikke så ut i måneskinn. Jeg gav det en uke, og ble mer og mer vant til hvordan det så ut. Etterhvert som en del vipper datt av likte jeg det også. Etter fire uker valgte jeg å gå tilbake for å fjerne dem, da jeg fant ut at jeg ikke orket styret det var. Anonymkode: 779b5...651 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #5 Del Skrevet 13. oktober 2018 Første gang man setter vippe-extensions, eller når man gjør det etter lang pause, så kan det bli litt sjokk å se sitt eget speilbilde og man kan føle det er for mye. Så det tar et par dager å venne seg til det. Når det er sagt så har jeg også vært og sagt jeg vil ha naturlig, og fått den tykke raden med transvestitt-vipper fordi min versjon av naturlig og versjonen til en russer som setter vippene til Sophie Elise spriker noe enormt. Jeg har sett helt latterlig ut et par ganger, før jeg fant min perfekte vippetekniker som faktisk setter så naturlig at folk bare spør meg hvor jeg har kjøpt den dritbra mascaraen. Olje løser opp limet, jeg har også bestilt en limfjerner fra eBay til neste gang. Men det tar jo litt tid før man får i posten. Damp er også effektivt, jeg dro i badstu en gang litt for fort etter jeg satt de på og vippene drysset av som fluer. Ta deg en kokvarm dusj eller et kokvarmt bad. Pass på så du ikke drar for mye i vippene og ødelegger dine egne, det limet sitter ganske greit imens øyenvipper faktisk ikke sitter noe godt og er fryktelig lette å brekke og dra ut. Og ofte så vil det gjerne gå seg til etter et par dager når du både har blitt vant med det og flere vipper har ramlet av sånn at det blir mindre tydelig. Anonymkode: c6a97...8f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ventilator Skrevet 13. oktober 2018 Forfatter #6 Del Skrevet 13. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Første gang man setter vippe-extensions, eller når man gjør det etter lang pause, så kan det bli litt sjokk å se sitt eget speilbilde og man kan føle det er for mye. Så det tar et par dager å venne seg til det. Når det er sagt så har jeg også vært og sagt jeg vil ha naturlig, og fått den tykke raden med transvestitt-vipper fordi min versjon av naturlig og versjonen til en russer som setter vippene til Sophie Elise spriker noe enormt. Jeg har sett helt latterlig ut et par ganger, før jeg fant min perfekte vippetekniker som faktisk setter så naturlig at folk bare spør meg hvor jeg har kjøpt den dritbra mascaraen. Olje løser opp limet, jeg har også bestilt en limfjerner fra eBay til neste gang. Men det tar jo litt tid før man får i posten. Damp er også effektivt, jeg dro i badstu en gang litt for fort etter jeg satt de på og vippene drysset av som fluer. Ta deg en kokvarm dusj eller et kokvarmt bad. Pass på så du ikke drar for mye i vippene og ødelegger dine egne, det limet sitter ganske greit imens øyenvipper faktisk ikke sitter noe godt og er fryktelig lette å brekke og dra ut. Og ofte så vil det gjerne gå seg til etter et par dager når du både har blitt vant med det og flere vipper har ramlet av sånn at det blir mindre tydelig. Anonymkode: c6a97...8f7 Takk for beroligende ord Jeg føler meg virkelig som en drag queen akkurat nå😂 Gruer meg til å forlate huset! Skal på fest ikveld, så da er det forsåvidt greit..., men etter det blir det varm dusj, olje, damp og det som er for å få det bort Jeg ser jo at jobben hun har gjort er bra, vippene ser skikkelig fine ut, bare for mye for meg! Snakka med hun som satte de på igår da jeg var kommet hjem, hun sa at jeg kom til å venne meg til det, og at vippene hun har satt på ikke er lengre enn mine egne vipper, bare at det er tettere nå. Men altså, dette er bare for mye 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Paddepia Skrevet 13. oktober 2018 #7 Del Skrevet 13. oktober 2018 2 timer siden, ventilator skrev: Takk for beroligende ord Jeg føler meg virkelig som en drag queen akkurat nå😂 Gruer meg til å forlate huset! Skal på fest ikveld, så da er det forsåvidt greit..., men etter det blir det varm dusj, olje, damp og det som er for å få det bort Jeg ser jo at jobben hun har gjort er bra, vippene ser skikkelig fine ut, bare for mye for meg! Snakka med hun som satte de på igår da jeg var kommet hjem, hun sa at jeg kom til å venne meg til det, og at vippene hun har satt på ikke er lengre enn mine egne vipper, bare at det er tettere nå. Men altså, dette er bare for mye 😆 Fine til fest disse da , men skjønner at du syns det er for mye til en naturlig hverdagslook! Men som andre her sier er nok dette mer en vanesak enn en katastrofe Hadde jeg vært deg ville jeg bare ventet til de falt av istedet for å røske og slite de av, men å gni litt olje forsiktig på skader sikkert ikke de naturlige vippene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. oktober 2018 #8 Del Skrevet 13. oktober 2018 5 timer siden, ventilator skrev: Hei I går var jeg å fikk satt på vipper for første gang(punktvipper som er limt på). Sa flere ganger at jeg ikke ville ha stoore vipper, men at det skulle se mest mulig naturlig ut. Nå ser jeg ut som en klovn Alt alt for store. Vil egentlig bare grine... Så hvordan kan jeg få fjerna disse uten at jeg skader mine egne vipper så voldsomt? Hun jeg gjorde det hos sa jeg kunne børste vippene ofte, det gjør jeg og litt faller jo av, men jeg vil ha alt bort Noen tips? Hvorfor satte du på falske vipper i det hele tatt? Har sett noen som har det, og vakkert er det ikke å se på. Man ser jo med en gang at det er falske vipper. Anonymkode: 36f1b...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2018 #9 Del Skrevet 14. oktober 2018 Synes de var fine jeg, kan hende du bare trenger noen dager til å bli vant med dem? Anonymkode: 30c89...aef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå